Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

جمعی از کارکنان نهاد ریاست جمهوری با ارسال نامه ای به رییس جمهور که نسخه ای از آن برای پایگاه خبری «انتخاب» ارسال شده، خواستار «پایان اقدامات تمامیت خواهانه، غیر قانونی، انحرافی، عوامفریبانه و تخریبی برخی افراد اجرائی باقی مانده از دولت نهم و دهم» شدند.

به گزارش انتخاب؛ متن کامل این نامه در ادامه می آید:

بسمه تعالی

‹‹در برابر هیاهو و غوغای مخالفان نباید تسلیم شد و برای مأیوس كردن دشمنان، قاطعیت لازم است.››

‹‹پیام بر گرفته از آیه 145- سوره بقره››

محضر مبارك ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای دكتر روحانی

سلام علیکم

احتراماً؛ اینجانبان جمعی از كاركنان نهاد ریاست جمهوری به واسطه اتفاقات و رخدادها و رویدادهای اخیر پیرامون صندوق قرض الحسنه شهیدان رجایی و باهنر برخود فرض و واجب دانسته از باب تكلیف از آن مقام محترم كه سوگند پاسداری از حقوق مسلم مسلمین و بیت المال را در طلیعه 24 خرداد 92 یاد نمودید، با تقدیم این طومار عاجزانه درخواست نماییم كه اقدامی عاجل، قاطع، اصلاحی و قانونی را در جهت حفظ حقوق ما كاركنان انجام داده تا پایانی باشد بر اقدامات تمامیت خواهانه، غیر قانونی، انحرافی، عوامفریبانه و تخریبی برخی افراد اجرائی باقی مانده از دولت نهم و دهم.

ریاست محترم جمهوری اسلامی:

همان گونه كه مستحضرید این صندوق قرض الحسنه در سال 1365 به شماره ثبت 3229 با سپرده اولیه مقام معظم رهبری (رئیس جمهور وقت)، نخست وزیر وقت، تعدادی از وزرا و كاركنان ریاست جمهوری و نخست وزیری با نیت خیرخواهانه تاسیس كه در راستای فعالیت های جاری آن تا زمان روی كار آمدن دولت نهم بدون هیچ گونه حاشیه و یا مسئله ای در جهت خدمت ، یاری رساندن و گره گشایی از مشكلات و درخواست های كاركنان، روندی معقول و معمول را دنبال می نمود.

20 سال فعالیت و خدمت صادقانه در مدت زمان ریاست جمهوری حضرت آیت ا... خامنه ای (رئیس جمهور وقت) حضرت آیت ا... هاشمی رفسنجانی و حجه الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی با مدیریت هیات امنا و مدیر عاملین انتخابی از سوی كاركنان و مدیران نهاد بدون هیچگونه شائبه و ابهام سندی پرافتخار برای این صندوق قرض ¬ الحسنه ثبت و ماندگار بود كه یكباره با روی كار آمدن دولت نهم و دهم در واپسین روزهای فعالیت و حیات جریان معلوم¬الحال دراقدامی غیرقانونی، غیر شرعی، غیر اخلاقی و غیر قابل پیش بینی با تغییرات اساسنامه یك صندوق قرض الحسنه دولتی متعلق به خانواده بزرگ و خدوم نهاد ریاست جمهوری به یك صندوق قرض الحسنه خصوصی، خانوادگی، هزار فامیل، باندی و شبكه ای ناشناخته تبدیل گردید؟!!

این صندوق كه ساختمان، تجهیزات، امكانات، آب و برق، تلفن و كارمند و از همه مهمتر سپرده و سرمایه اصلی و در گردش آن متعلق به بیت المال و كاركنان نهاد می باشد، چگونه، با چه فرمول و منطق و فرآیند و توجیهی می تواند به یك عده ای خاص و معلوم الحال با كارنامه غیر قابل دفاع انتقال یابد؟! آیا این اقدام غیرقانونی و شتاب زده جز برای جلوگیری و عدم دسترسی به اسناد تخلفات و اقدامات مجرمانه اعضاء هیات امناء قبلی و برملا شدن فعالیت های غیر اخلاقی و غیر قانونی ایشان بوده است؟!

مدیر عامل (بخوانیم مدیرغافل) نگارنده نامه مورخ 17/4/93 خطاب به حضرتعالی قبل از هر چیز پاسخ گو باشند كه چگونه، چه زمانی، با چه مدرك تحصیلی، با چه رابطه و وضعیت استخدامی، با دستور چه كسی، با چه سوابقی و طی نمودن كدام فرایند قانونی به نهاد ریاست جمهوری ورود پیدا كرده (بخوانیم نفوذ كرده) و در حال حاضر كجا هستند، وضعیت همكاری و استخدامی و فعالیت ایشان در نهاد چگونه است و اصولاً همكاری و وضعیت اشتغال ایشان با ساختار دولت، نه نهاد، به چه شكل می باشد؟

آیا در طول بیست سال فعالیت و خدمت رسانی صندوق به كاركنان نهاد توسط مدیران و هیات امنا قبلی این امكان دور برگردان زدن و انتقال صندوق به افراد حقیقی وجود نداشته و اصطلاحاً ‹‹بلد نبودند›› حیف و میل نموده و چپاول كنند؟!

پاسخ صریح و روشن این است كه تعهد، اخلاق، قانونمداری و اخلاص باعث عدم اینگونه تصمیمات و اقدامات مجرمانه، غیر اسلامی و غیرقانونی بوده است.

جناب آقای دكتر روحانی

 سكوت توأم با نجابت ما كاركنان نهاد ریاست جمهوری در ماجرای انتقال شبانه 25 كامیون اجناس و اموال و اقلام نهاد به ساختمان لادن، تصاحب، انتقال و استفاده غیر قانونی32 دستگاه خودرو گران قیمت خارجی از مناطق آزاد و نهاد به دانشگاه غیر انتفاعی ایرانیان( بخوانیم دانشگاه غیرقانونی ویرانیان) تحت پوشش دفتر رئیس دولت نهم و دهم، ماجرای انتقال غیرقانونی مبلغ 16 میلیارد تومان از حساب نهاد به حساب شخصی در عرض كمتر از 3 ساعت در روز تحلیف رئیس جمهور جدید، استخدامهای بی ضابطه و انتقال فله ای قریب به دو هزار نفر نیروی انسانی غیر متخصص، بدون مدرك تحصیلی دانشگاهی، بدون سابقه اشتغال به نهاد و تضییع حقوق بسیاری از كاركنان خدوم ، خوشنام و باسابقه و بهره بردن از رانت های اختصاصی (بخوانیم سوء استفاده های غیر قانونی و غیر شرعی) و بسیار اقدامات ویرانگر، درد آورد، مشمئز كننده و غیر قابل جبران، فقط به خاطر صیانت از منشور اخلاقی دولت یازدهم و احترام به شخص حضرتعالی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردمی و اجرای خط اعتدال و تدبیر و تكریم و پرهیز از هر گونه ایجاد حاشیه برای پرداختن به امر خطیر سازندگی ویرانیهای هشت ساله گذشته بوده است.

ما كاركنان نهاد اظهارات وقیحانه و غیرقانونی معاون اجرائی دولت دهم و وكیل ایشان را دیگر تحمل نكرده و بی پاسخ نخواهیم گذاشت كه صندوق متعلق به نهاد و كاركنان را متعلق به خود و مستقل تلقی نموده و این موضوع را رسماً رسانه ای اعلام نموده اند؟!!!

افكار عمومی كاركنان نهاد هنوز داغ عدم ارائه وام و كمك هزینه درمان برای همسران كارمندان با سابقه و قدیمی را كه به واسطه سوء مدیریت رئیس دولت قبلی كه با سو نامی هزینه و قیمت داروهای بیماری خاص همراه بود را تازه می دانیم و خود را در غم از دست دادن همسرانشان و حتی متلاشی شدن كانون گرم خانواده ایشان همدرد و همدل می دانیم؟!

ما كاركنان نهاد فراموش نكرده¬ایم كه عدم پرداخت كمك هزینه درمان كاركنان جانباز وبیماران اعصاب و روان به یادگارمانده از دوران هشت سال دفاع مقدس، چه حوادث تلخی را برای ایشان و خانواده¬هایشان رقم زد؟!

ماجرای اخذ وام میلیاردی توسط مدیرعامل (بخوانیم مدیر غافل قبلی) صندوق را كه با سپرده و پولهای كارمندی ما كاركنان از بانك خصوصی اخذ شده و همچنین فهرست كامل و شفاف وام های اعطایی به افراد ویژه درطول 3 سال گذشته ومیزان دقیق آنها، مطالبه جدی و به حق ما كاركنان نهاد می¬باشد تا با افشاگری آن زوایای پنهان اقدامات و فعالیتهای غیرقانونی جریان انحرافی در صندوق قرض الحسنه آشكار گردد.

در پایان از آن مقام محترم و معزز به پاس سوگند قانون اساسی كه یاد كرده اید، ما كاركنان نهاد عاجزانه درخواست دستور رسیدگی واقدام قاطع، عاجل و قانونی به این درخواست مسلّم بر حق و شرعی را خواهانیم.

جمعی از كاركنان نهاد ریاست جمهوری

 11/5/1393
 
* نام افراد امضا کنندگان در اختیار «انتخاب» محقوظ است

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24