Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 شکایت مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهایی که به صورت غیر رسمی وارد شده اند روز به روز در حال افزایش یافته که برخی از واردکنندگان رسمی نیز در زمینه رعایت حقوق مشتریان با مشکلاتی مواجه هستند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛کارشناسان و فعالان بازار خودرو می گویند بهتر است خرید خودروهای وارداتی از نمایندگی های رسمی فعال در کشور صورت گیرد زیرا این مراکز خودروها را با خدمات پس از فروش و با قطعات اصلی به فروش می رسانند اما واردکنندگان غیر رسمی خودرو برای افزایش سود خود قطعات اصلی خودرو را با قطعات بی کیفیت تعویض کرده و در برخی مواقع نیز خودرو فاقد برخی آپشن ها را به مشتری می دهند.
در این میان برخی از شرکت های واردکننده خودرو نیز با ترفندهای مختلف اقدام به کم فروشی کرده و براساس وعده های قبلی خود در هنگام ثبت نام مشتری خودرو را تحویل نمی دهند.
یکی از مشتریانی که اقدام به خرید خودرو وارداتی از یکی از نمایندگی های رسمی فروش خودروهای خارجی کرده است می گوید: چهار ماه پیش ازشرکت آسان موتور یک دستگاه سانتافه با تحویل 120 روزه خریداری کرده و به دلیل اینکه هنگام خرید خودرو نمونه آن برای مشاهده امکانات وجود نداشته وی ناچار به سایت این شرکت مراجعه کرده و از طریق فایل PDF موجود در سایت با امکانات خودرو آشنا شده اما پس آنکه خودرو را از شرکت مذکور تحویل گرفته متوجه نبود چند آپشن اصلی در خودرو شده است.
وی با بیان اینکه واردکنندگان و خودروسازان موظفند اطلاعات دقیق و شفاف به مشتریان ارائه دهند، می گوید: در این رابطه پیگیری های بسیاری صورت گرفته اما هیچ کدام از مسئولین مربوطه حاضر به پاسخگویی در این رابطه نبوده اند.
گفته های این فرد در حالی است که در سایت شرکت آسان موتور ذکر شده که ممکن است خودروهایی که به دست خریداران می رسد فاقد برخی آپشن های موجود در کاتالوگ باشد و این در حالی است که این موضوع نوعی تیزهوشی در فروش خودرو محسوب می شود که در تضاد با منافع مشتری است. حال آنکه شرکت می تواند اطلاعات فروش محصولات خود را براساس محصول نهایی در اختیار مشتری قرار داده و اعتماد مشتریان را خدشه دار نکند.
وی گفت: خرید خودروهای وارداتی از نمایندگی های رسمی یکی از نکاتی است که واردکنندگان خودرو همواره به آن اشاره می کنند اما کمتر به این موضوع توجه می شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24