Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

كمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در قالب مصوبه‌ی جدید خود 80 درصد درآمد VOIP را متعلق به شرکت ارتباطات زیرساخت و 20 درصد مابقی را سهم شرکت‌ها اعلام کرد.

به گزارش ایسنا؛ در مصوبه‌ای که مربوط به جلسه تیرماه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است این کمیسیون پیشنهاد سازمان تنظیم مقررات درباره تعیین سهم شرکت ارتباطات زیرساخت و دارندگان پروانه از درآمد مکالمات بین الملل صادره و وارده را بررسی کرده و به منظور ساماندهی بخش ترافیک بین الملل، جلوگیری از ترافیک غیرمجاز صادره به خارج از کشور و وارده به داخل کشور و حمایت از دارندگان پروانه مقرراتی تصویب و این گونه اعلام کرد که این مقررات از تاریخ اول مردادماه لازم الاجرا خواهد بود.
براساس این مصوبه سهم شرکت ارتباطات زیرساخت از مکالمات تلفن همراه و تلفن ثابت بین الملل صادره از کشور با پیش شماره 00، 80 درصد و سهم دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن ثابت و همراه از این بخش 20 درصد از درآمد بر اساس تعرفه‌های وصولی اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت خواهد بود.
همچنین بنا بر این مصوبه سهم شرکت ارتباطات زیرساخت در مکالمات تلفن همراه و ثابت صادره که توسط دارندگان مجوز ارائه خدمات VOIP بین الملل انجام می‌شود به میزان 20 درصد براساس تعرفه‌های وصولی اعلام شده توسط شرکت ارتباطات زیرساخت در چارچوب مصوبات کمیسیون تعیین می‌شود.
البته در مصوبه 193 کمیسیون تنظیم مقررات تبصره‌ای نیز در نظر گرفته شده و در قالب آن آمده است که دارندگان مجوز بین الملل VOIP باید ترافیک خود به صورت مستقیم به دروازه‌های بین الملل مشخص شده از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت (سوییچ‌های مبتنی بر فناوری‌های از قبیل TDM و IP) تحویل دهند.
شرکت ارتباطات زیرساخت نیز موظف است امکانات لازم برای اتصال مستقیم دارندگان مجوز بین الملل VOIP به دروازه‌های بین الملل خود را فراهم سازد.
همچنین در این مصوبه آمده است کلیه ارائه دهندگان خدمات بین الملل اعم از دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن همراه و ثابت و دارندگان مجوز ارائه خدمات VOIP موظفند ترافیک بین الملل صادره خود را صرفا از طریق دروازه‌های بین الملل مشخص شده از سوی شرکت ارتباطات و زیرساخت صادر کنند.
در بند دیگری از این مصوبه آمده است که شرکت ارتباطات زیرساخت ملزم است بابت هر دقیقه مکالمه بین الملل وارده به مشترکین تلفن همراه 335 ریال به اپراتورهای تلفن همراه و بابت هر دقیقه مکالمه بین الملل وارده به مشترکین تلفن ثابت 85 ریال به اپراتورهای تلفن ثابت پرداخت کند که البته این ارقام به صورت پایه‌ای در نظر گرفته شده و به ازای هر یک درصد افزایش ترافیک به میزان نیم درصد تا سقف دو برابر این ارقام افزایش خواهد داشت.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24