Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

منصوره کرمی، همسر شهید علی ‌محمدی در روزنامه اعتماد نوشت: چند روز پیش یكی از دوستان با من تماس گرفت و گفت فلانی شنیدی كه در همایش دلواپسان عكس شهید علی ‌محمدی و شهید رضایی نژاد را حذف كرده ‌اند.

حقیقتش این است كه چند روزی است كه به فكر فرو رفته ‌ام كه آنها دلواپس چه هستند كه شهید علی‌ محمدی و شهید رضایی ‌نژاد دلواپس آن نیستند. آیا، آن روزهایی كه شهید علی‌ محمدی و شهید رضایی ‌نژاد نگران بودند اینها اصلا معنی نگرانی را می ‌دانستند چیست؟ آیا، آن روزها كه همسران ما به شهادت رسیدند، این آقایان نگران شده بودند؟ و همایشی گذاشتند تا مسوولان را بیدار كنند تا بیشتر از دانشمندان كشورمان مراقبت كنند؟

آیا، آن روزها كه بین شهدا فرق می‌ گذاشتند و شهید درجه یك، دو و سه درست می ‌كردند، اصلا نگران صدماتی كه به انقلاب، مردم و خانواده شهدا می ‌زدند، بودند؟ آیا از دل من و همسر شهید رضایی ‌نژاد با خبر بودند؟ كه حالا آنها نگران شده‌ اند و ما بی ‌خیال انقلاب.

شنیده ‌ام بعضی از آقایان دلواپس معتقدند كه دولتمردان، رهبری نظام را تحت فشار قرار داده ‌اند و برای همین هم رهبری هیچ صحبتی نمی ‌كنند! خیلی تعجب كردم كه این چه جور دلواپسی است كه شما به خود اجازه می ‌دهید حتی اقتدار رهبری نظام را هم زیر سوال ببرید.

آیا فكر نمی ‌كنید ناخواسته در دام دشمن افتاده ‌اید و شاید این راهی كه می‌ روید شما را به ناكجا آباد ببرد؟ آیا، شما نمی‌دانید تنها پشتوانه انقلاب وجود رهبری انقلاب و وحدت مردم است؟ اگر ما الان با اعتماد به نفس پشت میز مذاكرات می‌نشینیم به خاطر تصمیمات درستی بوده است كه از رهبری نظام تا مسوولان نظام، از اول پیروزی انقلاب اسلامی، در زمان‌های مناسب گرفته‌اند. كمی به انقلاب مصر و سوریه نگاه كنید و تفكر كنید كه چرا جمهوری اسلامی به یكی از ركن‌های بزرگ منطقه تبدیل شده است و دیگر انقلاب‌ها چنین وضعیتی را ندارند.

بیایید به جای اینكه هر كدام از ما ساز خود را بزند فقط و فقط به فكر انقلاب و خون شهدایی باشیم كه برای این آب و خاك ریخته شده است. بیایید، به جای اینكه به فكر قدرت‌طلبی و منافع شخصی‌مان باشیم، كمی هم به ادامه مبارزه با امریكا و صهیونیسم فكر كنیم.

بیایید، به قول شهید علی‌محمدی در دوستی‌ها تبهكن داشته باشید و نسبت به هم محبت تابش كنید. چون همان طور كه امام راحل عزیزمان دائم در طول رهبری انقلاب از وحدت كلمه صحبت می‌كردند و وحدت كلمه را ضامن پیروزی انقلاب اسلامی می‌دانستند و همچنین بعد از رحلت امام هم رهبر عزیزمان آیت‌الله خامنه‌ای دائم ما را به داشتن وحدت و انسجام ملی ترغیب كرده‌اند.

بیایید با توكل به خدا و آشتی با هم و داشتن وحدت ملی در كنار هم و به دور از بازی‌های جناحی تنها به مبارزه خود با دشمنان بشریت و اسلام عزیزمان بیندیشیم و تا برقراری حكومت عدل الهی و حكومت حضرت مهدی (عج) دست در دست هم دهیم و اجازه ندهیم هیچ چیز و هیچ كس دربین ما ایجاد تفرقه كند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24