Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 نماینده مردم آزادشهر در مجلس گفت: عدم تعادل اقتصادی طی سال های اخیر تمایل به سرمایه گذاری را پایین آورده بود اما اکنون که بخش خصوصی تمایل به سرمایه گذاری پیدا کرده است بهره های بالای تسهیلات بانکی مانع شده است.

رضا صابری در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی موجود بیشترین مشکل مردم در حوزه کشاورزی است، اظهار کرد: هزینه های موجود در بخش کشاورزی اعم از کاشت، سوخت و تأمین انرژی باعث رکود صنعت کشاورزی در آزادشهر شده است و افزایش قیمت محصولات کشاورزی نیز پاسخگوی تأمین سایر هزینه های کشاورزان نیست.
 نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: در حال حاضر صنعت کشاورزی برای مردم منطقه فعالیت به صرفه ای نیست و از آنجایی که نظام کشاورزی در این ناحیه خرده پا بوده و اراضی محدودی در اختیار خانواده هاست منجر به کاهش توان اقتصادی آنها می شود.
 وی در ادامه به سایر ظرفیت های موجود جهت اشتغال زایی در حوزه انتخابیه آزادشهر اشاره کرد و گفت: شهرک های صنعتی موجود در منطقه به علت عدم تکمیل زیرساخت ها، شرایط سرمایه گذاری برای بخش خصوصی را دارا نیستند به علاوه در بخش شهرک های صنعتی کشاورزی نیز اقدام موثری انجام نشده است و با اینکه مسئولین حوزه کشاورزی می توانستند کشاورزی گلخانه ای را در منطقه توسعه دهد، این امر صورت نگرفت.
 صابری در ادامه گفت: عدم تعادل اقتصادی طی سال های اخیر تمایل به سرمایه گذاری را در بین سرمایه گذاران پایین آورده بود اما اکنون بخش خصوصی تمایل به سرمایه گذاری پیدا کرده است به علت وجود بهره های بانکی بالا میل به استفاده از تسهیلات بانکی را ندارند مگر اینکه صنایعی پدید آید که بتواند از صندوق توسعه ملی اعتبار کسب کند.
 نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به شرایط نابسامان کارگران معادن ذغال سنگ منطقه اشاره کرد و یادآور شد: پرداخت مطالبات کارگران معادن ذعال سنگ منوط به فروش این محصول به ذوب آهن اصفهان است که متأسفانه مجتمع ذوب آهن اصفهان در پرداخت بهای ذغال سنگ تعلل می کند.
 وی افزود: طی سال 92 از وزیر صنعت وقت درخواست کردیم نسبت به قضیه پرداخت دستمزد کارگران پیگیر باشد که با دستور ایشان تا پایان سال 92 مطالبات کارگران پرداخت می شد اما مجددا با آغاز به کار دولت جدید پرداخت دستمزدها به تعویق افتاده و موجب گلایه مندی کارگران شده است که دولت باید در این زمینه برای حل مشکل مساعدت کند.
 صابری در پایان در رابطه با مشکلات حوزه گازرسانی حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان خاطرنشان کرد: از آنجایی که آزادشهر و رامیان در یک اقلیم سردسیر و جنلگی قرار دارند، شرکت ملی گاز ایران باید جهت گازرسانی به مناطق روستایی اهتمام خاصی داشته باشد چرا که در حال حاضر بسیاری از مناطق روستایی مخصوصا منطقه چشمه ساران از نعمت گاز بی بهره هستند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24