Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

عضو هیات رییسه مجلس با تاکید بر اینکه وزیر نیرو برای حل معضل کم آبی باید برنامه ریزی کند نه توجیه، گفت:‌ بیش از 90 درصد مردم اهواز به دلیل قابل استفاده نبودن آب لوله کشی منازل از دستگاههای تصفیه آب در منازل استفاده و یا آب شرب مورد نیاز خود را خریداری می کنند.
به گزارش خانه ملت؛سید شریف حسینی با تاکید بر اینکه بسیاری از شهرهای جنوبی خوزستان از آب تصفیه در بازار و یا دستگاه تصفیه در منازل استفاده می کنند،‌ افزود: آب لوله کشی منازل در اهواز به عنوان آب شرب قابل استفاده نیست و این معضل دربرخی مناطق جدی است.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر انجام اقدامات اساسی در این زمینه، در این باره که آیا مقصر کم آبی ها وزیر است،‌ ‌گفت: کم آبی شرایطی نیست که به سرعت حل شود و حل آن نیاز به مدیریت صحیح دارد.
وی با بیان اینکه مشکلات دریاچه ارومیه و انتقال آب باعث شده طرح استیضاح مطرح شود، افزود: استیضاح به معنای برکناری نیست و ابهاماتی است که در ذهن نمایندگان مطرح است و به جای کمیسیون در صحن مطرح می شود.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس باتوجه به شرایط آب و کمبود و مدیریت نامناسب این شرایط بحث استیضاح  ایجاد شد،‌ گفت: درموضوع انتقال آب از زیرشاخه ها بحث مدیریت ناکارآمد آب مشهود است.
حسینی با ذکر مثالی درباب مدیریت ناکارآمد بخش آب ، گفت: از طرفی بر انتقال آب به منطقه فلات مرکزی و مشکلات موجود تاکید می کنیم اما از سوی دیگر شاهدیم در این مناطق کشت برنج که آب زیادی نیاز دارد انجام می شود.
نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه وزیر نیرو باید وضعیت واقعی صنعت آب را مطرح و برخی امور را اصلاح کند، افزود: اختلاف درآمار سبب تصمیم گیری اشتباه و ناکارآمدی مدیریت می شود.

این عضو هیات رییسه مجلس با تاکید بر اینکه وزیرنیرو باید وضعیت موجود را در دولت مطرح کرده و دولت را توجیه کند که اولویت تخصیص اعتبار را برای بخش آب قرار دهد و دولت را برای این امر توجیه کند، گفت:‌ بیش از 90 درصد مردم اهوازبه دلیل قابل استفاده نبودن آب لوله کشی منازل از دستگاههای تصفیه آب در منازل استفاده می کنند و یا آب شرب مورد نیاز خود را خریداری می کنند.

 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24