Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

حجت ‌الاسلام والمسلمین سید حسن روحانی با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، گفت: باریکه‌ ی غزه را این روزها با انواع سلاح ‌ها می‌ کوبند و زنان، کودکان، پیرمردها و پیرزن ‌ها را هدف قرار می ‌دهند و در حالی که ملت ایران آمادگی کمک به مردم مظلوم غزه را دارد، اجازه نمی ‌دهند حتی دارو و تیم پزشکی به غزه بفرستیم.

به گزارش ایسنا، رییس ‌جمهور در ضیافت افطاری با حضور جمعی از ورزشکاران و مدیران ورزشی که در یکی از سالن‌ های اجلاس سران برگزار شد، با بیان این‌که ما آمادگی داریم از مجروحان غزه در ایران پذیرایی و آن ‌ها را درمان کنیم، ادامه داد: کمتر جنگی در دنیاست که در آن، جمع کوچکی با سلاح محدود در محاصره ‌ی کامل باشد و در برابر وحشی‌ گری ‌های گروه نژادپرست قرار گیرد.

روحانی با بیان این‌که دل ما همراه مردم غزه است و دعاگوی همه‌ ی مظلومان عالم هستیم، تصریح کرد: امیدواریم مسلمانان مظلوم فلسطین در این مبارزه ‌ی نابرابر پیروز باشند و تردید ندارم که شکست از آن تجاوزگر و پیروزی از آن مظلوم خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که امروز غم و اندوهی به‌خاطر کشتار بی‌رحمانه‌ی مردم فلسطین در دل همه‌ ی مسلمانان و ایرانیان است، اظهار کرد: کشتار وحشیانه ‌ی مردم مظلوم غزه را شاهد هستیم و حتی اجازه‌ی کمک‌ های دارویی و پزشکی به مردم غزه را نمی ‌دهند.

رییس‌جمهور در جمع ورزشکاران، با بیان این‌که ورزش در دنیای امروز جایگاه ویژه‌ ای پیدا کرده است، گفت: ورزش همگانی نقش بسیار موثری در سلامت جامعه دارد و اگر دولت بتواند در ایجاد امید و تدبیر موفق باشد، ورزشکاران باید در ایجاد نشاط در جامعه، ما را کمک کنند و کل جامعه را به ورزش همگانی دعوت کنند.

روحانی با بیان این‌که امروز ورزش، یک رسانه است، اظهار کرد: وقتی ورزشکاران در یک مسابقه‌ ی جهانی حاضر می ‌شوند و میلیون‌ ها نفر تماشاگر آن‌ ها هستند، می ‌توانند معلم اخلاق و مروج فرهنگ ایران در سطح جهان باشند و در کنار رفاقت،‌ وحدت و اتحادشان را نیز حفظ کنند.

او ادامه داد: ورزشکاران با حضورشان در عرصه‌ی بین‌الملل می‌توانند به‌ عنوان مبلغ فرهنگ ایرانی و اسلامی در سطح جهان بسیار موثر باشند و نشاط و شور را بین مردم به‌وجود آورند.

وی با بیان این‌که دولت در خدمت ورزشکاران خواهد بود، تصریح کرد: امیدوارم ورزشکاران بتوانند روحیه‌ی امید و نشاط را بین مردم بیشتر کنند.

رییس‌جمهور با اشاره به این‌که ما در سیاست به‌دنبال بازی «برد - برد» هستیم که به‌لحاظ تکنیکی در ورزش معنی ندارد، گفت: آنجا که از لحاظ ورزشی پیروزی در صحنه نداریم، باید از لحاظ فرهنگی، اخلاقی و خودباوری به برد برسیم.

روحانی با اشاره به این‌که در هر ورزشی، اگر خودباوری ایجاد شود، پلکان صعود را طی خواهیم کرد، اظهار کرد: ما می‌خواهیم در صحنه‌های ورزشی، اخلاق و پاکی حکم‌فرما شود و از رقابت ناسالم دور باشیم، چون در ورزش، جناح و حزب وجود ندارد و وقتی ورزشکاران پیروز می‌شوند، همه‌ی جناح‌ها و احزاب خوشحال می‌شوند.

او با تأکید بر این ‌که می‌خواهیم در کنار قهرمانی،‌ پهلوانی نیز حاکم شود، افزود: قدرت بدنی،‌ نشاط و سلامت برای اطاعت از خدا و خدمت به مردم باید به‌کار گرفته شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24