Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با تاکید بر اینکه مصرف میوه و سبزیجات آلوده زنگ خطر جدی به شمار می‌رود، گفت: استفاده از سموم و کودهای شیمیایی غیراستاندارد منجر به تولید محصولاتی آلوده‌ای می‌شود که برای سلامت انسان بسیار مضر است.

به گزارش خانه ملت؛علیرضا مرندی،‌ درباره برخی خبرها مبنی بر آلوده بودن برخی میوه‌ها و سبزیجات، نسبت به خطرات مصرف چنین محصولاتی هشدار داد و افزود: بدون‌شک استفاده از سموم و کودهای شیمیایی غیراستاندارد برای تولید محصولات کشاورزی منجر به تولید محصولاتی آلوده خواهد شد که در نهایت مصرف بیش از حد محصولات آن می‌تواند بسیار مضر باشد.
 نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه مصرف میوه وسبزیجات آلوده زنگ خطری به شمار می‌رود، ادامه داد:‌ با توجه به خطرناک‌ بودن استفاده از میوه‌ها و سبزیجات آلوده قرار است روز سه‌شنبه (31 تیرماه) جلسه‌ای با حضور مسئولان وزارت بهداشت و جهادکشاورزی برگزار شود تا این مهم مورد رسیدگی قرار گیرد.
 این نماینده مردم در مجلس نهم، درباره ورود وزارت بهداشت نسبت به پایش باقی‌مانده آفت‌کشها و کودها در محصولات کشاورزی، گفت: متاسفانه این وزارتخانه در مورد مسایل بهداشتی کمی چراغ خاموش حرکت می‌کند در حالی که این مهم جزو سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است بنابراین ضروری است این وزارتخانه بیش از گذشته نسبت به این مسایل تمرکز کند.
 گفتنی است معاون فنی نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو از نمونه‌برداری‌های انجام شده در سطح کشور از برخی محصولات کشاورزی جهت اجرای برنامه کشوری پایش سلامت میوه و سبزیجات خبر داد و گفت: با سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران وارد تفاهم شده‌ایم که بتوانیم به صورت اختصاصی برای شهر تهران به صورت فصلی محصولات مختلف را بررسی کنیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24