Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 مشاور وزیر اقتصاد قطر در دیدار با معاون بازاریابی و تنظیم روابط سازمان توسعه تجارت، قطر را پیشگام توسعه روابط تجاری و سیاسی با کشورهای مختلف خواند و گفت: دوحه خواهان گسترش روابط با تهران است.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، «سعود جاسم الجفیری» در این دیدار که در محل سازمان توسعه تجارت برگزار شد با تاکید بر برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در دوحه گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی و شناساندن کالا، خدمات و ظرفیت‌های ایران در قطر است و قطر از این طرح استقبال می‌کند.
وی در این دیدار که در حاشیه سفر وزیر قطر به ایران صورت گرفت، با اشاره به حجم کم روابط دو کشور گفت: با سفر وزیر و هیات تجاری قطر به تهران که در مهرماه سال جاری انجام می‌شود، چالش‌های تجاری بین دو کشور شناخته و مرتفع شود.
مشاور وزیر اقتصاد قطر افزود: با شناختی که از ایران دارم فرصت‌های همکاری و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف ایران را بسیار گسترده می‌بینم و امیدوارم که این فرصت‌های همکاری مورد استفاده دو طرف قرار گیرد.
وی برگزاری جام جهانی 2022 در قطر را زمینه مناسبی برای همکاری تهران و دوحه خواند و گفت: امیدوارم ایران سهم درخوری از برگزاری این مسابقات در قطر داشته باشد.
«سعود جاسم الجفیری» از آمادگی قطر برای افزایش تعداد پروازهای تهران و دوحه خبر داد و گفت: در اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور در مورد سقف این پروازها نتیجه‌گیری می‌شود.
** گسترش روابط تجاری با قطر در اولویت کاری ایران است
«میرابوطالب بدری» معاون بازاریابی و تنظیم روابط سازمان توسعه تجارت در این دیدار با بیان اینکه گسترش روابط تجاری با قطر در اولویت کاری ایران قرار دارد، گفت: به منظور توسعه روابط تهران و دوحه، رایزن بازرگانی به این کشور اعزام می‌شود.
بدری با تاکید بر افزایش بیش از پیش روابط تجاری ایران و قطر افزود: روابط تجاری ایران و قطر با وجود هم‌جواری و همسایگی زیاد نیست و هر دو طرف باید تلاش کنند سطح روابط سیاسی و اقتصادی دوجانبه را تقویت کنند.
وی برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در دوحه را شروعی برای تعاملات تجاری دو کشور خواند و برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر را بستر مناسبی برای همکاری تهران و دوحه نامید.
معاون بازاریابی و تنظیم روابط سازمان توسعه تجارت با اشاره به سفر وزیر قطر به تهران گفت: با حضور وزیر اقتصاد قطر در تهران و با برنامه‌ریزی‌ در زمینه افزایش مراودات تجاری و اصلاح خلاها و کمبودها مذاکره و شکاف روابط دو کشور را پر می‌کنیم.
بدری بر شناخت ابزارهای بازاریابی و شناساندن فرصت‌های همکاری بین دو کشور تاکید کرد و افزود: شرکت‌های ایرانی در زمینه ساخت و ساز و تامین مواد اولیه ساختمانی می‌توانند در قطر فعالیت داشته باشند و به زودی لیستی از شرکت‌های فعال در حوزه خدمات فنی و مهندسی ارائه می‌شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24