Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ،گفت: اگر دولت با درنظر گرفتن منافع مردم و مصرف کننده اراده کند باید در قیمت گذاری خودرو تجدید نظر شود و در بدترین حالت قیمت ها باید ثابت بماند.

محمد بیاتیان درگفت وگو با خبرنگاراقتصادی خبرگزاری خانه ملت با یادآوری اعتراض سه نماینده مجلس عضو ناظر در شورای رقابت به اقدام اخیر این شورا و اعلام افزایش مجدد قیمت خودرو، گفت: قیمت های اعلام شده با آنچه که واقعیت است اختلاف زیادی دارد چرا که قیمت بسیاری از مواد اولیه و   ارز کاهش یافته بنابراین طبیعتا قیمت خودرو هم باید کاهش یابد.
  نماینده مردم بیجاردر مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر اینکه افزایش صورت گرفته در قیمت خودرو  پذیرفتنی نیست، افزود: گرچه شیوا رئیس شورای رقابت  اعلام کرده فرمولی که برای نرخ گذاری خودروعرضه شده درست است و از کاری که کردیم دفاع می کنیم، قرار شده در فرمول ارئه شده بازنگری صورت گیرد.
عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس با یادآوری اینکه آقای روحانی اعلام کرده از اقدام شورای رقابت مکدر شده ایم، تصریح کرد:  انتظار داریم همانطور که رئیس جمهور اظهار نارضایتی کرده وارد عمل شود  و دستور تجدید نظر در قیمت گذاری ها را دهد.
این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: در بحث تعیین قیمت خودرو دولت هم بازیکن است هم داور به عبارت دیگرتصمیم گیرنده دولت است و سود حاصل از این تصمیمات نیز نصیب دولت می شود.
عضو ناظر مجلس در شورای رقابت تاکید کرد: اگر دولت با درنظر گرفتن منافع مردم و مصرف کننده اراده کند باید در قیمت گذاری خودرو تجدید نظر شود و هر چند معتقدیم قیمت ها باید کاهش یابد در بدترین حالت قیمت ها باید ثابت بماند.
گفتنی است، سه نماینده مجلس عضو ناظر در شورای رقابت در جلسه علنی روز گذشته در نامه ای به رئیس مجلس  اعتراض خود نسبت به اقدام اخیر شورای رقابت و نحوه قیمت گذاری خودرو را اعلام کردند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24