Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 رئیس فدراسیون فوتبال می گوید: «مسائل مالی برای کروش اهمیتی ندارد. او برای ماندن در ایران ابراز علاقه کرده.»

به گزارش خبرآنلاین؛ علی كفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم ختم مادر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در مورد شرایط تیم ملی ایران و كارلوس كروش گفت: «بعد از بازگشت از برزیل ملی پوشان ایران درگیر مسائل مربوط به نقل و انتقالات شدند و خبر خاصی از آنها نیست. در مورد كروش هم باید بگویم كه او در ایمیلی پاسخ ما را داد و نظراتش را بیان كرد. ما هم تا چند روز دیگر نظراتمان را به كروش اعلام می كنیم. در كل نظرات هر دو طرف به هم نزدیك است و احتمال تمدید قرارداد او وجود دارد.»
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد مبلغ قرارداد كارلوس كروش گفت: «در صورت تمدید قرارداد كروش مطمئنا مبلغ آن از پیشنهاد اولیه او كمتر خواهد بود. به هر حال كروش برای ماندن در ایران ابراز علاقه كرده و به نظر می رسد كه مسائل مالی اهمیت چندانی برای او ندارد.»
علی كفاشیان در واكنش به شایعه حضور مربیان خارجی دیگر در تیم ملی گفت: «مربیان خارجی بزرگی بازی ایران را در جام جهانی دیده اند و از طریق واسطه ها برای هدایت تیم ملی اعلام آمادگی كرده اند اما فدراسیون تنها با كروش مذاكره كرده است.»
او در پاسخ به این سوال كه كدام مربیان برای حضور در ایران ابراز علاقه كرده اند، گفت: «حدود 10، 15 مربی هستند اما من كه اسم مربیان خارجی را بلد نیستم كه به شما بگویم.» كفاشیان سپس خطاب به اطرافیانش گفت: «بچه ها اسم چند مربی خارجی را بگویید كه من به دوربین ها اعلام كنم!»
رئیس فدراسیون با بیان اینكه از مذاكرات كروش با كشورهایی چون الجزایر و آفریقای جنوبی خبر ندارد، گفت: «كروش چیزی در این زمینه به من نگفته است.»
كفاشیان در پاسخ به این سوال كه اگر مذاكرات با كروش به نتیجه رسد، تكلیف سرمربی تیم ملی چه خواهد شد گفت: «در آن صورت سراغ دیگر گزینه های مورد نظرمان می رویم و یك مربی ایرانی را از میان مربیان خوب داخلی انتخاب خواهیم كرد.»
او در بخش دیگری از صحبت هایش در مورد مسابقات فصل آینده لیگ برتر گفت: «بعد از تیم ملی اولویت ما لیگ برتر است و می خواهیم در فصل آینده جوانگرایی كنیم. همچنین یكی دیگر از اهداف ما برای فصل آینده انتشار بازی ها را به صورت عمومی منتشر كنیم تا همه از سطح كیفی مسابقات باخبر شوند.»
كفاشیان در واكنش به مسائل اخیر در مورد اختلاف مربیان ایرانی و خارجی گفت: «من اختلافی ندیدم. اتفاقا این مربیان ایرانی بودند كه كروش را تایید كردند اما با این حال در قرارداد جدید از خواستیم كه تعامل خود را با مربیان ایرانی بیشتر كند. یكی از شرط ها ما حضور یك مربی ایرانی به عنوان دستیار كروش است. او هم می خواهد خودش گزینه نهایی را انتخاب كند. البته تا امروز هم مربی ایرانی در كادرفنی كروش حضور داشته است.»
او درمقایسه پیشرفت دو رشته والیبال و فوتبال در ایران گفت: «در والیبال كار كارشناسی صورت گرفته و این رشته پیشرفت خوبی داشته است. با این حال اگر در فوتبال هم نقاط ضعف خود را برطرف كنیم چیزی از والیبال كم نخواهیم داشت.»
رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: «برای تدارك دیدن بازی های دوستانه با كروش صحبت كرده ایم كه تا زمانی كه در برزیل حضور دارد با مربیان دیگر تیم ها صحبت كند.»
كفاشیان در پایان در مورد پاداش فیفا به تیم ملی گفت: «پولی كه فیفا به ایران داده برای خرج تیم ملی در جام جهانی است. پاداشی كه برای بازیكنان تعیین كردیم یا به آنها پرداخت كردیم و یا حواله پرداخت را به آنها داده ایم.»

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24