Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مهر: حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در صفحه شخصی خود در اینترنت به ارزیابی دیدار شب گذشته مسئولان نظام به رهبر انقلاب پرداخته و این دیدار را یک شب تاریخی برای کشور توصیف کرده است.

متن مطلب منتشر شده در صفحه حمید ابوطالبی به ‌شرح زیر است:

دیشب برای کشور شبی تاریخی بود. سخنان رهبری روانشناسی حاذقانه مدیریت کشوربود؛ توصیه به تکیه بر سنن الهی، عوامل معنوی، عقلانیت، امید، اعتدال، رفتارهای رحمانی، صلابت نفس،صداقت و سخنان روحانی هم در قامت رئیس‌ جمهور استراتژیستی که سکان کشور را دردست دارد، بیانیه وضعیت کشور و آینده درپیش رو بود. استراتژی فرهنگ و سیاست و اقتصاد.

روحانی در فرهنگ، اخلاق را محور قرار دادو آن را دریچه ورود ایمان و معنویت به جامعه دینی دانست؛ اینکه اخلاق و معنویت از آن جامعه دینی است؛ اینکه اخلاق دولت اسلامی را نگه می‌دارد و در مسیر درست هدایت می ‌کند؛ اینکه فرهنگ استوار بر مشارکت همگان به ویژه نهادهای فرهنگی و اجتماعی است.

روحانی که با تاکتیکی هوشمندانه در سفر به نیویورک گام اول خود در استراتژی سیاست خارجی را محکم برداشته بود دیشب در سیاست خارجی، گفت: شاکله ایران هراسی را به طور کامل در هم شکسته و اساس بهانه‌ جویی ‌ها را فرو پاشیده و در دیواره تحریم‌ های ظالمانه شکاف غیرقابل ترمیمی به وجود آورده است.

روحانی اضافه کرد: امروز اگر مذاکرات به دلیل زیاده‌ خواهی شکست بخورد، دنیا متوجه است که مسئولیت این شکست بر دوش طرف مقابل است. روحانی گفت: ایران درمسیری قانونی حرکت خود را ادامه خواهد داد. این هشداری به تلاش غرب برای انحراف مذاکرات از مسیر اصلی برد - برد آن بود.

روحانی موفقیت بزرگ کشور را بی ‌نظیر بودن روابط ایران با 13 کشور همسایه در یک ساله اخیر دانست و افراط‌ گرایی را شکاف در جهان اسلام خواند.

شکافی که به لحاظ فکری با نام سلفی‌ گری، به لحاظ مالی از سوی برخی از کشورها و به لحاظ سیاسی از سوی نظام سلطه و صهیونیسم تغذیه می‌ شود.

روحانی گفت: برنامه اقتصادی او بر مبنای شکسته شدن و پایان تحریم‌ ها و توفیق در نتیجه مذاکرات استوار نیست و برای هر شرایطی با برنامه اهداف خود را پیش خواهد برد.

این سخن رهبری که بنده دولت را تأیید و حمایت می ‌کنم و از همه توانی که در اختیار دارم، برای حمایت از دولت استفاده خواهم کرد؛ و به مسئولان بلند پایه دولت اعتماد دارم؛ مهمترین سخن برای تاریخی کردن این جلسه بود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24