Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، تصمیمات قوه مقننه را بر بازار سرمایه بسیار اثرگذار و تعیین کننده خواند و گفت: کوچکترین اقدام نمایندگان می تواند به رونق یا برعکس، رکود این بازار منجر شود. 

ایرج ندیمی در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، با بیان اینکه افزایش نرخ خوراک در افت ارزش سهام شرکت ها در بورس تأثیرگذار بود، افزود: نمی شود گفت که افزایش قیمت خوراک بی تاثیر بوده، البته با توجه به اینکه سهم پتروشیمی در بازار سرمایه سهم مشخصی است، باید این تاثیر را در دامنه واقعی خود تحلیل و ارزیابی کرد.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس افزود: کمیسیون تلفیق از ابتدا درصدد بود نرخ خوراک پتروشیمی‌ها را به گونه‌ای تنظیم کند که بورس و سرمایه‌گذاری در کشور دچار رکود نشود و همزمان از دستیابی گروهی خاص به امتیازات ویژه در صنعت پتروشیمی جلوگیری کند.
نائب رئیس اول کمیسیون تلفیق در عین حال افزود: بنده از  اول با این شیب قیمتی در موضوع  خوراک پتروشیمی ها موافق نبودم، اما چون این رقم در کمیسیون تلفیق طرفدار پیدا کرد و بعد هم در صحن علنی رای آورد، قانون شد و طبیبعتا مخالفت با آن وجهی نداشت. گفتنی است : زمستان گذشته، با موافقت نمایندگان خانه ملت، کف قیمت خوراک گاز پتروشیمی‌ها 13 سنت تعیین و بعد از آن اجرایی شد.
ایرج ندیمی با این حال تاکید کرد که دولت برای حفظ حقوق سرمایه  گذاران بازار سرمایه  هر پیشنهادی بیاورد، ما به عنوان نمایندگان ملت بررسی خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، نائب رئیس اول کمیسیون تلفیق سپس به جلسه اخیر کمیسیون اقتصادی مجلس با  دکتر صالح آبادی رییس سازمان بورس و دکتر قالیباف اصل، مدیرعامل بورس تهران اشاره کرد و گفت:  در این جلسه عمده ترین علل افت شاخص بورس در ماه های اخیر بررسی  شد؛ ضمن اینکه این کمیسیون گزارش کاملی درباره  راهکارهای بهبود شرایط بورس، در صحن علنی مجلس  ارائه خواهد کرد.
وی همچنین به برگزاری جلسه ای در کمیسیون تلفیق در این خصوص اشاره کرد و افزود: برخی عوامل بیرونی هم در کاهش شاخص بورس تهران در شش ماه گذشته بی تاثیر نبوده که اعضای این کمیسیون به درستی بر آن انگشت گذاشتند و بر حل آن تاکید کردند.
ایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس  در پایان افزود: مجلس کمک خواهد کرد تا قوانین با ثبات تدوین و تصویب شود؛ به نحوی که با ایفای نقش حمایتی،  زمینه تقویت بازار سرمایه  را  فراهم آورد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24