Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 نشریه فوربس در گزارشی 10 بازیگر زن تاثیرگذار هالیوود را برای سال 2014 انتخاب كرد که طی آن جنیفر لارنس بازیگر 23 ساله فیلم «بازی‌های گرسنگی» به عنوان پر قدرت‌ترین زن هالیوود شناخته شد.

به گزارش مهر؛نشریه فوربس در گزارشی 10 بازیگر زن تاثیرگذار هالیوود را برای سال 2014 انتخاب كرد که طی آن جنیفر لارنس بازیگر 23 ساله فیلم «بازی‌های گرسنگی» به عنوان پر قدرت‌ترین زن هالیوود شناخته شد.
این فهرست شامل حال جوان ترین و مسن ترین چهره‌های هالیوود می شود.

تأثیرگذارترین زن هالیوود کیست؟+عکس

10 چهره تاثیرگذار این فهرست عبارتند از:
جنیفر لارنس با 23 سال سن ثابت كرده كه زنان می توانند مانند مردان در فیلم های پرمخاطب حضور یابند. او با بازی در «بازی‌های گرسنگی» موفق ترین فیلم جوانانه را بعد از «گرگ و میش» شكل داد. سپس در «ایكس من» ظاهر شد و به فیلم كمك كرد تا پردرآمدترین فیلم سال شود. او در مدت كوتاه فعالیتش 3 بار نامزد اسكار شده و یك بار آن را به دست آورده است. به همه این دلایل او به عنوان پرقدرت‌ترین زن بازیگر هالیوود شناخته شده است.
ساندرا بولاک؛ فیلم‌هایی بدیع كه با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شوند این روزها به سختی در هالیوود مورد توجه قرار می‌گیرند؛ اما بولاک موفق شد تا با پذیرش بازی در چنین فیلمی با «جاذبه» در جهان بدرخشد و نام پردرآمدترین بازیگر سال را نیز از آن خودش كند.
آنجلینا جولی؛ وی با وجود بازی در فیلم های فانتزی چون «شریر» از سوی دیگر فعالیت‌های بشردوستانه را هم‌پای  فعالیت های هنری اش ادامه می دهد و به تازگی این فعالیت ها را بر تلاش برای تشویق دولت ها به حمایت از زنان در جنگ ها و خشونت های جنسی متمركز كرده است.
اسكارلت جوهانسون؛ وی كه از سال 1998 و با فیلم «نجواگر اسب» در برابر چشم مردم ظاهر شد برای اولین بار به فهرست سلبریتی‌های فوربس راه یافته است. وی امسال با فروش نوشابه سودا از كارخانه وست بانك به شدت خبرساز شد. با این حال تصمیم گرفت تا همكاری اش با سازان خیریه اوكسفام را كه مدت ها سفیر جهانی‌اش بود، قطع كند.
جنیفر آنیستون؛ او در چهل و چند سالگی به موفقیتی دست یافته كه كمتر زنی در سن و سال او می‌تواند تصورش را هم بكند. بازیگر «ما خانواده میلر هستیم» در فیلم های پرسودی ایفای نقش كرده و نشان داده كه از زمانی كه در مجموعه «دوستان» پرفروش شد، این مسیر را ادامه داده است.
ایمی آدامز؛ او كه بین فیلم های كمدی چون «جولی و جولیا» و فیلم های درام مستقل مثل «استاد» در رفت و آمد بوده، در سال 2013 به فیلم‌هایی كه بر مبنای كمیك بوك ساخته می‌شوند، حیاتی دوباره بخشید. «مردی از فولاد» از مهمترین فیلم هایی بود كه او در آن ظاهر شد. در همین حال او برای پنجمین بار نامزدی اسكار را برای بازی در نقش مكمل در فیلم «كلاهبرداری آمریكایی» كسب كرد
گوینت پالترو ؛ پالترو بیشتر موفقیت خودش را در سال اخیر از بازی در فیلم «مرد آهنی 3» به دست آورد او به عنوان مدل برای كمپانی های مشهور صنعت مد مثل ماكس فاكتور و هوگو باس هم همكاری كرده است.
مریل استریپ، این بازیگر موفق هر چه سنش بالاتر می رود به نظر می رسد با سوژه های بیشتری برای درخشیدن در آنها روبه رو می‌شود. در آخرین فیلمش «آگوست: اوسیج كانتی» او موفق شد تا برای هجدهمین بار نامزد دریافت جایزه اسكار شود و نام خود را به عنوان ركورددار این بخش در تاریخ ثبت كند.
كامرون دیاز؛ این بازیگر در جدیدترین فیلمش با عنوان «زن دیگر» خودش را در سطحی متفاوت نشان داد و منتقدان را واداشت تا زبان به تحسین او باز كنند. این فیلم كه با بودجه 40 میلیون دلاری ساخته شد، در نهایت 190 میلیون دلار فروش كرد. او در سال 2011 نیز با فیلم 20 میلیون دلاری «معلم بد» موفق شده بود تا فروشی 216 ملون دلاری را برای فیلم رقم بنزد.
ناتالی پورتمن؛ او امسال با فیلم «تور: جهان تاریك» فروشی 645 میلیون دلاری را در باكس آفیس جهانی تجربه كرد. این موفقیت او را به این جایگاه رساند كه برای اولین بار به عنوان كارگردان پشت دوربین قرار بگیرد تا قصه‌ای از آموس اوز را درباره عشق و سیاهی خلق كند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24