Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

پول نیوز: احمد جباری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران، افزود: مباحث روانی جامعه تاثیر گذار در افزایش قیمت مسکن را دولت باید به درستی مدیریت کند و همچنین هدایت صحیح نقدینگی و تسهیلات بانک ها باید در حوزه واقعی مسکن سرمایه‌گذاری شود و نه دلالی گری ها.

وی تصریح کرد: امنیت سرمایه ‌گذاری در تولیدات مسکن یکی از عواملی است که می‌تواند در کنترل قیمت مسکن تاثیر گذار باشد و نباید هیچ ‌گونه ناامنی در این بخش وجود داشته باشد.

نماینده مردم هرمزگان، قشم، ابوموسی با بیان اینکه باید بخش ساخت و ساز مسکن صنعتی‌ سازی رونق بگیرد، اظهار داشت: صنعتی‌ سازی، سرعت، کیفیت ساخت و عمر ساختمان را افزایش می ‌دهد و قیمت ها را پایین می ‌آورد.

جباری در ادامه گفت: صنعتی‌ سازی باید به صورت انبوه سازی توسعه یابد. وی یادآور شد: انسجام و هماهنگی مجموعه‌ های دولت در رونق بخشی به بازار مسکن تاثیرگذار است و هر دولتی باید نقاط مثبت و طرح‌های دولت قبلی را ادامه دهد. چرا که بی ‌نظمی و عدم مدیریت صحیح در بخش مسکن می ‌تواند در افزایش قیمت ‌ها تاثیرگذار باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در پایان اجرای درست قانون نظام مهندسی را در ثبات اقتصادی قیمت ها و رونق بخشی به بازار مسکن حائز اهمیت برشمرد.

* مسکن مهر نقش بسیار مهمی در تولید مسکن داشت

نماینده مردم هرمزگان، قشم ابوموسی در ادامه افزود: مسکن مهر اجرای خوبی نداشت، اما اهداف مثبتی را در راستای کاهش مشکلات جوانان، حذف دلال گران و قیمت های کاذب و زمین خواری ایفا کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سوئیت ها به دلیل افزایش قیمت مسکن در بسیاری از استانها به تناسب قدرت خرید مردم مورد استقبال واقع می‌شود.

حسین محمدزاده، عضو کمیسیون عمران در ادامه گفت: مسکن اجتماعی تا پایان خرداد ماه به طور کامل بررسی و جزئیات آن توسط وزارت راه و شهرسازی ارائه خواهد شد و هنوز چیزی به طور کامل بیان نشده است.

وی تصریح کرد: طرح مسکن اجتماعی در مجلس با بررسی نقاط قوت و ضعف مورد بازنگری قرار خواهد گرفت و امیدواریم که این فعالیت پربرکتی برای هموطنان باشد.

محمدزاده اظهار داشت: مسکن در خراسان رضوی به دلیل کاذب بودن قیمت ‌ها، نسبت به سال قبل آهنگ کندتری داشته است. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24