Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور دستگاه های اجرایی قانون عفاف و حجاب در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی بررسی شد.

حسین آذین در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت،در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون اصل نودم قانونی اساسی مجلس گفت: در این جلسه 26 دستگاه اجرایی جهت بررسی قانون  گسترش عفاف و حجاب مهمان کمیسیون بودند.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه امروز کمیسیون اصل نود پیشنهادات و نقطه نظرات نمایندگان شرکت کننده دستگاه های اجرایی  مطرح شد و آن ها گزارشی از  اقداماتی که تا کنون در راستای گسترش عفاف و حجاب ارائه کردند.
وی افزود: دراین جلسه نمایندگانی از وزارت فرهنگ ارشاد و اسلامی ،ورزش و جوانان، وزارت علوم، وزارت تعاون، کار، رفاه و امور اجتماعی، سازمان بهزیستی، راه و شهر سازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور داشتند.
آذین عنوان کرد: در ادامه این جلسه راه ها کار ها برای نهادینه سازی  فرهنگ و عفاف  بررسی شد چرا که یکی از لازمه های دینی اجرای این طرح اعتقاد به باور های دینی است.
این نماینده مردم در مجلس نهم گفت:متاسفانه در سال اخیر در کشور شاهد هستید باورهای دینی در جامعه کمر رنگ شده به طوری که شاهد بی حجابی و بد حجابی هستیم. 
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی افزود:تحقق قانون عفاف و حجاب مستلزم برنامه ریزی صحیح است و با برگزاری جلسه امروز تلاش شد تا حساسیت آن در دستگاه های اجرایی دو چندان شود.
وی بر تاکید لزوم  ترویج و رعایت عفاف و حجاب در دستگاه های دولتی تاکید کرد و افزود:در این  بحث سه مرحله تعمیق به معنای نهادینه سازی ،گسترش فرهنگ به معنی  ترویج و حفظ باور های دینی است.
عضو کمیسیون اصل ‌نودم مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: جلسه بعدی این کمیسیون با موضوع اجرای قانون عفاف و حجاب روز سه شنبه با حضور دستگاه های ذیل ربط ادامه پیدا می کند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24