Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 در همدان همیشه تقدیر از قهرمانان ورزشی با حاشیه های عجیب و زیادی روبرو بوده است.

خبرگزاری ایسنا: چند روز پیش رئیس هیات والیبال همدان در گفت و گویی جالب و دور از تصور اعلام کرد که قدردانی از تلاش بازیکن لیگ جهانی با یک سیم کارت، شایسته نیست!
قنادان گفته بود: "ملی پوشان شهرستانی تیم ملی والیبال کشورمان که در لیگ جهانی حضور دارند به صورت ویژه با هدایای با ارزشی نظیر آپارتمان، زمین مسکونی و خودرو مورد تقدیر قرار گرفته اند اما در همدان به جز حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان، هیچ یک از مسوولان از آرمین تشکری ملی‌پوش والیبال، تقدیر لازم را نکرده اند."
ماجرا به هفته جوان باز می گردد. جایی که معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از 15 جوان نخبه و نمونه همدانی تقدیر کرد و اتفاقا نام آرمین تشکری در میان این 15 جوان به چشم می خورد.
در میان جوایز اهدا شده به این 15 جوان یک سیم کارت تلفن هم وجود داشت که این مسئله باعث دلخوری رئیس هیات والیبال همدان شده است! گویا آرمین تشکری چند روز قبل از اعزام به لهستان با قنادان تماس گرفته و نسبت به این موضوع گله کرده است.
موضوع را از "اسدالله ربانی مهر" معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان جویا شدیم که او درباره این موضوع به ایسنا گفت: در هفته جوان از 15 جوان نمونه و نخبه همدانی تقدیر کردیم. این 15 جوان از سوی دستگاه های مختلف به ما معرفی شدند که نام آرمین تشکری از سوی اداره کل ورزش و جوانان ارسال شد. البته تشکری آن زمان در ایران نبود و در مراسم هم حضور نداشت.
وی اضافه کرد: در این آیین از جوانانی چون سرباز نمونه، دهیار نمونه و ورزشکار نمونه تقدیر کردیم. به هرریک از جوانان نمونه هم یک لوح تقدیر با امضای استاندار و همچنین هدیه نقدی اهدا شد. در آن نشست مسئولانی از شرکت مخابرات هم حضور داشتند که همانجا تصمیم گرفتند به هریک از جوانان نمونه یک سم کارت همراه اول اهدا کنند.
ربانی مهر در پایان تاکید کرد: تقدیر از تشکری هیچ ارتباطی به آن مراسم نداشت و سیم کارت اهدایی از سوی شرکت مخابرات بود.
"آرمین تشکری" متولد 1365 در همدان است که والیبال خود را زیر نظر موسی زرین آغاز و سابقه بازی در تیم های شهرداری همدان، سنگ آهن بافق، پیشگامان کویر یزد و سایپا را در لیگ برتر والیبال کشور دارد.
بازی های درخشان او در پیشگامان باعث شد تا خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم ملی والیبال او را به تیم ملی دعوت کند و در لیگ جهانی 2013 حضور موفقی در تیم ملی ایران داشت.
تشکری در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان 2014 در آسیا به عنوان بهترین مدافع معرفی شد و اکنون همراه با تیم ملی حضوری مستمر در مسابقات لیگ جهانی دارد.
به هر حال این انتظار می رود که از این ورزشکار نهایت حمایت و تقدیر از سوی دستگاه های اجرایی استان همدان صورت پذیرد. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24