Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 بمنظورحمایت از تولید صادرات گرا تفاهم نامه همكاری سه جانبه فی مابین صندوق ضمانت صادرات ایران، مركز امور اصناف و بازرگانان و اتاق اصناف ایران به امضاء رسید.

به گزارش شبكه اطلاع رسانی تولید وتجارت ایران (شاتا) از صندوق ضمانت صادرات ایران؛ در راستای احراز هر چه بهتر سیاستهای كلی اقتصاد مقاومتی و برنامه های راهبردی در حوزه اصناف و تعامل بیش از پیش صندوق ضمانت صادرات ایران با تشكل های صنفی، تفاهم نامه سه جانبه بین این صندوق و مركز امور اصناف و بازرگانان و اتاق اصناف ایران با حضور روسای این سه مجموعه به امضاء رسید.

برپایه این گزارش؛حمایت از برنامه های اتحادیه های صادراتی یا تولیدی اصناف در راستای توسعه صادرات در حوزه پوشش ریسكهای صادراتی و تسهیل تامین مالی صادراتی بخصوص برای آن دسته از اصناف كه از سوی مركز و اتاق معرفی می شوند، پوشش بیمه ریسكهای سیاسی سرمایه گذاری خارجی در حوزه احداث واحدهای صنعتی، شهرك ها و مجتمع عای تجاری و خدماتی به ویژه فروشگاه های زنجیره ای در خارج از كشور،  همكاری در جهت ارزیابی موثر و بهینه اعتبار متقاضیان استفاده از خدمات تضمینی صندوق با رعایت اصول حرفه ایاست.
همچنین برپایی همایش و كارگاه های آموزشی فصلی مشترك به منظور توانمندسازی اعضای علاقمند به صادرات با حضور و مشاركت هر سه مجموعه، از مهمترین محورهای این تفاهم نامه است.
این گزارش می افزاید :‌« اسماعیل دهبان»؛عضو هیات مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران در حاشیه آئین امضاء این تفاهم نامه گفت: در سال جاری یكی از محورعای اصلی و مورد تاكید مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت، موضوع حمایت از تولید است و این موضوع در صندوق، با توجه به رسالت و وظایف قانونی تعریف شده برای این مجموعه، در قالب حمایت از تولیدات صادرات گرا و یا دارای ظرفیت صادراتی قابل اجراست.
وی در ادامه یادآور شد : از سویی بسیاری از واحدهای تولیدی توانمند از ظرفیتهای بسیار مناسب موجود در صندوق بی اطلاع بودند و جهت استفاده از ابزارهای حمایتی و خدمات و محصولات بیمه ای و تضمینی به صندوق مراجعه نداشتند؛ از این رو تفاهم نامه حاضر با دو مجموعه متولی امر تولید كشور به امضاء رسید تا این فاصله اطلاعاتی با همكاری سه مجموعه پر شود.
دهبان در پایان گفت:‌ قرار است پروانه كارگزاری صندوق ضمانت صادرات ایران به اتاق اصناف ایران در آینده نزدیك به این مجموعه اعطاء شود تا این همكاری گسترده تر شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24