Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص تدوین بسته حمایتی برای خروج از رکود اقتصادی گفت: تقویت بازار بورس،تعیین تکلیف وصول معوقات بانکی، ارائه لایحه افزایش سرمایه بانک ها و چگونگی اعمال سیاست های مالیاتی از اولویت های مهم اقتصادی برای خروج از رکود کنونی است.
ارسلان فتحی پور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر این نکته که باید راهکارهای خروج از رکود اقتصادی اولویت بندی شود، گفت: تامین سرمایه در گردش تولید یکی از گام های مهم برای برون رفت از رکود اقتصادی فعلی است.
نماینده مردم کلیبر، خدا آفرین و بخش هوراند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقرر شده بود دولت لایحه حمایت ار افزایش سرمایه بانک ها را تا پایان اردیبهشت ارائه کند اما تاکنون این مهم عملیاتی نشده، این موضوع در حالی است که یکی از لازمه های خروج از رکود اقتصادی تقویت سیستم بانکی و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز تولید است.
فتحی پور تعیین تکلیف معوقات بانکی را یکی از محوری های خروج از رکود اقتصادی دانست وبا تاکید بر اینکه باید رونق به بازر بورس بازگردد، گفت: منابع مالی دولتی برای خروج از رکود اقتصادی کافی نیست، بنابراین باید با رفع مشکلات سرمایه گذاران بازار بورس، زمینه استفاده از ظرفیت نقدینگی های موجود در جامعه فراهم شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در حال حاضر برخی از بنگاه های تولیدی با ظرفیت 30 درصد کارمی کنند، بنابراین باید مشکلات این بنگاه ها در عمل حل شده تا رکود ادامه دار نشود.
وی با بیان اینکه در موضوع حمایت از تولید نباید نکاتی مانند تقویت وضعیت معیشتی مردم فراموش شود، گفت: باید به وضعیت کنونی اخذ مالیات ها رسیدگی و از اینکه سازمان امور مالیاتی استان ها مجبورشوند بصورت دستوری مبلغ مشخصی مالیات وصول کنند، جلوگیری کرد.
نماینده مردم کلیبر، خدا آفرین و بخش هوراند در مجلس، یادآور شد:دولت و وزیر اقتصاد اعلام کرده اند برای خروج از رکود قصد دارند بسته حمایتی ارائه دهند این در حالی است که با اعمال سیاست های دستوری وضعیت اقتصادی بهبود نمی یابد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24