Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: با یادگیری از مسکن مهر که در زمینه ارائه خدمات شهری ضعیف است، در طرح مسکن اجتماعی به دنبال ارائه خدمات ارزشمند شهری هستیم.

عباس آخوندی كه در نشست تشكل های صنفی و حرفه ورزان استان اصفهان سخن می گفت، با تاكید بر اینكه طرح مسكن اجتماعی جزئی از طرح جامع مسكن در كشور است ، یادآور شد: در خصوص مسكن اجتماعی قبل از اعلام طرح نهایی درخواست داریم كه ابعاد موضوع در مراكز كارشناسی و دانشگاهی مورد بحث قرار گیرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین وزیر راه و شهرسازی گفت: در سیاستهای بخش مسكن بحث كنشگری باید در نظر گرفته شود چراكه با اینكه بگوئیم دولت سازنده است و شهروندان بهره بردار، مخالف هستم.
وی در جمع نمایندگان تشكل های صنفی و حرفه ورزان استان اصفهان تاكید كرد: نظام پولی و بانكی كشور برای تجهیز مالی بخش خصوصی دچار مشكلات بنیادینی است و هم اكنون كه در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه و بودجه سال 1394 هستیم معتقدم باید در این برنامه نظام پولی و بانكی را برای تجهیز بخش خصوصی نوسازی كنیم.
آخوندی با بیان اینكه وقتی منابع مالی مورد نیاز شهر از محل ساخت تعداد كمی ساختمان تامین شود، آینده شهربه مخاطره می افتد، تصریح كرد: نظام مالیاتی در حوزه ملی و محلی باید متكی بر حمایت از تولید باشد .
وی با اعلام اینكه به دنبال متهم كردن كسی نیستم ، بلكه هدف آشكار سازی واقعیت ها برای تصمیم گیری درست است، ادامه داد: درحالی كه مدل تامین مالی شهرداری ها از طریق فروش امكانات زیستی آیندگان است، مدل های فنی، مالی، بهره برداری، تامین حقوق شهروندان و حقوق مصرف كنندگان و تولیدكنندگان حالت گنگی دارد چرا كه كه این موارد در قالب فرایندی به بحث گذاشته نشده است تا اجماعیدر خصوص آن صورت گیرد.
وزیر راه و شهرسازی اصلاح الگوی مصرف در بخش های حمل و نقل و شهرسازی را ضروری دانست و اظهار داشت: در این زمینه باید ارتباطی دو جانبه بین مركز تحقیقات راه، مسكن و شهرسازی، دانشگاه و حرفه ورزان ایجاد شود.
وی افزود : معتقدم بهره وری در حوزه حمل و نقل موضوعی اجتماعی است و اگر این موارد به صحنه اجتماعی ورود پیدا نكند به نتیجه نخواهد رسید تا جایی كه همه باید بدانند كه جاده را بهتر بسازیم و بهتر استفاده كنیم.
آخوندی تصریح كرد: در حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل با استفاده از موارد پیش بینی شده در قانون ، مذاكرات با وزارت نفت ادامه دارد و استفاده حداكثری از ظرفیت حمل و نقل ریلی با استفاده از بهبود مدیریت ناوگان، تراكت بندی، دوخطه كردن، رفع گلوگاه ها و غیره در سطح وزارت راه و شهرسازی و هیات وزیران پیگیری می شود.
وی تصریح كرد: در سه ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی را در حمل بار از طریق شبكه ریلی داشته ایم كه برنامه ریزی برای حمل بارهای معدنی و فولاد مهمترین دلیل این افزایش است .
وزیر راه و شهرسازی تأكید كرد : بحث استفاده از فناوری های نوین در حوزه حمل و نقل مهم است و باید از ثروت هنگفتی كه شامل 200 هزار كیلومتر انواع راه می شود نگهداری كنیم و در این زمینه از تمام كارشناسان و صاحب نظران درخواست كمك داریم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24