Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: موسسه استاندارد به عنوان یک موسسه خارج از نفت مکلف شده تا کیفیت بنزین وارداتی را بررسی و کنترل کند.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، عباس کاظمی در حاشیه بازدید از پالایشگاه آبادان افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده بنزین وارداتی بنزین یورو ٤ است و موسسه استاندارد می تواند بنزینی را که مطابق با استانداردهای لازم زیست محیطی نیست برگرداند.
وی با بیان این که شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی علاوه بر تضمین امنیت عرضه انرژی وظیفه افزایش کیفیت آن را نیز بر عهده دارد، اظهار کرد: این شرکت در مرحله نخست شهرهای اراک، کرج، تهران و تبریز را زیرپوشش عرضه بنزین یورو ٤ قرار داده و در شهرهای اهواز، شیراز و آبادان نیز تا شهریور ماه بنزین با کیفیت یورو ٤ توزیع خواهد شد.
کاظمی گفت: اولویت کاری ما این است که در مرحله نخست در هشت شهر آلوده، بنزین با کیفیت یورو ٤ توزیع کنیم و هم اکنون در چهار شهر اراک، مشهد، کرج و تهران نیز نفت گاز یورو ٤ در حال توزیع است.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به این که پالایشگاه آبادان نخستین واحد صنعتی و نفتی ایران است، افزود: هم اکنون طرح توسعه و اصلاح تولید بنزین در مرحله اول این پالایشگاه در حال انجام است و تا آبان ماه سال جاری به مرحله تولید می رسد و با اجرای این طرح، چهار میلیون لیتر بنزین با کیفیت به تولید کشور افزوده می شود.
وی اظهار کرد: با تکمیل فاز دو طرح توسعه پالایشگاه آبادان، بنزین با کیفیت یورو ٥ در این پالایشگاه تولید می شود که بخشی از آن به منظور تامین نیاز داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و بخشی صادر خواهد شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24