Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

عصر ایران - انسان از نخستین تجربه‌های غارنشینی، مفاهیم مدیریتی را تمرین کرده است. در کار گروهی و تقسیم منابع، در برنامه ریزی و تربیت فرزندان، در اجرای پروژه‌های بزرگ و معماری بناهای عظیم.آغاز به کار «رادیو عصرایران» با برنامه «مدیریت و زندگی»

مدیریت و زندگی، هرگز از هم جدا نبوده‌اند. اما توسعه دانشگاهی و ترویج تئوریهای مدیریتی دهه‌های اخیر، استفاده از واژه‌های تخصصی برای مفاهیم ساده و حیاتی، همه و همه باعث شد که مدیریت و زندگی در ذهن ما، از هم فاصله بگیرند.

مدیریت و زندگی، همراه هم و از جنس هم هستند. نه مدیریت آنقدر خشک و جدی و بی روح است و نه زندگی آنقدر بدون حساب و کتاب و منطق.

مدیران و کارکنان، از سویی فراموش می‌کنند تا مفاهیم و توصیه‌های مدیریتی خود به دیگران را در زندگی شخصی هم به کار گیرند و از سوی دیگر تلاش نمی‌کنند تجربه‌های خود را در زندگی شخصی و ارتباط با دیگران،‌ به محیط کار وارد کنند.

***

رادیو عصر ایران از امروز آغاز به کار می کند. در این رادیو ،‌ در مرحله نخست، سلسله فایل های صوتی «مدیریت و زندگی» عرضه خواهد شد و هر بار به یکی از مفاهیم مدیریتی می ‌پردازیم. ابتدا معنای مدیریتی آن را بررسی می‌ کنیم و سپس می ‌کوشیم کارکردهای آن را در زندگی روزمره جستجو کنیم.آغاز به کار «رادیو عصرایران» با برنامه «مدیریت و زندگی»

کوشیده ‌ایم فایل ها، کوتاه و در حد ۵ تا ۷ دقیقه باشند تا گوش دادن به آنها وقت زیادی از شنونده نگیرد. این بحث ها را محمد رضا شعبانعلی ،‌استاد مدیریت و مذاکره مطرح می کند.

امیدواریم، عصر ایران، که همیشه تلاشش تقویت آشنایی ‌ها و دوستی ‌ها بوده، این بار هم بتواند راه آشتی و دوستی میان «مدیریت» و «زندگی» را، حتی با همین گام های کوچک، هموار کند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24