Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 انتقال خودروهای آمریکایی به سوریه توسط داعش و درخواست نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آمریکا برای گفتگو نکردن با ایران درباره عراق از جمله اخبار مربوط به عراق است.

به گزارش مهر؛در روزهای اخیر داعش تحرکاتی را در مناطقی از شمال و شمال غرب عراق آغاز کرده و به مدد تسلیحات رسیده از برخی کشورهای منطقه مناطقی از عراق را به اشغال خود در آورده است. متعاقب تحرکات داعش، ارتش عراق مناطقی را از این گروه بازپس گرفته است.جدیدترین اخبار سیاسی و امنیتی عراق در این خبر قابل دسترس است.
9:54:اظهار عجز اوباما در برابر داعش؛آمریکا به تنهایی نمی تواند با تروریسم مقابله کند
"باراک اوباما" در مصاحبه با شبکه سی.بی.اس با اشاره به تحرکات داعش گفت : امکان دستیابی تروریست ها به تسلیحات بیشتر و نفوذ آنها به اردن و سوریه وجود دارد. رئیس جمهور آمریکا افزود قدرت نیروهای داعش و شبه نظامیان نزدیک به القاعده در عراق ممکن است افزایش یابد و امنیت سایر کشورها را در منطقه تهدید کند.
اوباما در ادامه گفت: آمریکا نمی تواند به تنهایی به مقابله با این نیروهای افراطی در خاورمیانه برخیزد بلکه استراتژی آمریکا باید همکاری با کشورهای منطقه باشد تا آنها بتوانند امنیت خود را تقویت کنند. افکار عمومی عراق در نهایت دولت اسلامی عراق و شام (داعش) را طرد خواهد کرد، ولی این گروه همچنان تهدیدی میان مدت و درازمدت برای ایالات متحده به شمار می رود.
۱۰:۱۱  انتقال خودروهای آمریکایی در عراق به سوریه؛نتانیاهو: آمریکا نباید با ایران همکاری کند
انتقال خودروهای آمریکایی به سوریه توسط داعش و واکنش نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تحولات عراق از جمله خبرهای مربوط به این کشور است.
خودروهای نظامی آمریکا از نوع "هاموی" برای نخستین بار توسط گروه تروریستی داعش در حومه حلب در سوریه مشاهده شد.
تروریستهای داعش پس از سیطره بر برخی مناطق عراق خودروهای نظامی هاموی را از عراق به سوریه و مناطق تحت سیطره داعش در این کشور منتقل کرده اند.
از سوی دیگر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه تلویزیونی "ان.بی.سی" اعلام کرد آمریکا نباید درباره عراق با ایران همکاری کند.
9:23:سهمیه بندی بنزین از سوی داعش؛اعدام 4 زن مسیحی توسط تکفیریها
عشایر موصل در بیانیه ای اعلام کردند که گروه تروریستی داعش 4 زن مسیحی را در شهر موصل اعدام کردند.
در این بیانیه آمده است: این افراد به خاطر سرپیچی از دستورالعمل های داعش در منطقه المنصور در موصل اعدام شدند.
گروه تروریستی داعش 20 خرداد با یورش به موصل این شهر را اشغال کردند و بلافاصله با صدور سندی دستورالعمل هایی را برای ساکنین این شهر اعمال کردند. پوشش نقاب و لباس بلند برای بانوان و داشتن ریش برای مردان و معرفی دختران برای ازدواج با تروریست های داعش از جمله این دستورالعمل ها است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24