Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 

شركت های آفریقای جنوبی خواهان همكاری با ایران در بخش سرمایه گذاری و اكتشاف شدند.
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،‌ تعدادی از مدیران شركت های معدنی این كشور به ریاست مدیر بخش تجارت و صنایع دولت جمهوری افریقای جنوبی و مسوولان سفارت این كشور در تهران در جلسه ای با رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران آمادگی خود را برای انتقال فن آوری،‌ خدمات مهندسی،‌ انجام فعالیت های اكتشافی و تامین ماشین آلات این بخش در ایران اعلام كردند.
یونس حسین مدیر بخش تجارت و صنایع جمهوری افریقای جنوبی با اعلام اینكه خواهان توسعه روابط در بخش های مختلف معدنی با ایران هستیم تصریح كرد: شركت های افریقای جنوبی در كلیه بخش های معدنی از جمله ماشین آلات و فن آوری و همچنین برای اكتشاف مواد مختلف معدنی از جمله فلزات اساسی آمادگی كامل دارند.
دكتر مهدی كرباسیان در این دیدار با برشمردن ظرفیت فعالیت های معدنی در ایران گفت: با توجه به اینكه برنامه های جدید اكتشافی در محدوده 200هزار كیلومتر از مساحت ایران مدتی است كه آغاز شده آماده همكاری و استفاده از تجارب شركت های افریقای جنوبی هستیم.
وی همچنین تامین مالی طرح های معدنی را یكی از اولویت های این سازمان ذكر كرد و گفت:‌ به رغم اعمال تحریم های متعدد،‌ ایران توانسته است طرح های توسعه بخش معدن و صنایع معدنی را به اجرا در آورد اما در حال حاضر با توجه به آماده شدن زمینه همكاری های بین المللی می توان در جهت توسعه بیشتر روابط با شركت های خارجی حركت كرد.
به گفته وی ،‌ سرمایه گذاران و فعالان معدنی گزینه های متعددی برای همكاری با این سازمان دارند به طوری كه می توانند به صورت سرمایه گذاری مشترك،‌ خدمات مهندسی،‌ تامین ماشین آلات اكتشاف ، استخراج و فرآوری و ... در بخش معدن ایران فعالیت كنند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24