Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

حالا خوب شد نرفت چون اونجا سامبا(رقص) می زنن، الان هوا هم یک جورایی شرجی مرجیه و گرم‌، همشون منشوری هستن، اونوقت همش باید با مفاسد مبارزه می کرد اصلا نمی رسید بره فوتبال ببینه!

به گزارش خبر آنلاین: بالاخره بعد از حمایت های همه جانبه بخش های مختلف خبری سیما از دلواپسان عزیز، صرفا جهت اطلاع شب گذشته، با زبانی پرکنایه از خجالت مسافران دلواپس برزیل درآمد.
داستان حمایت های صداوسیما از دلواپسان یک بحث کامل را می طلبد اما در همین قضیه سفر برخی نمایندگان به برزیل، بیست و سی محترم که مدافع سرسخت دلواپسان در دولت جدید است؛ نه تنها هیچ اشاره ای به این شاهکار مجلس در اعزام دلواپس مشهور به برزیل نداشت بلکه بعد از افتضاح رسانه ای پیش آمده بعد از انتشار اسناد این سفر بی ربط و هزینه وحشتناک بیت المال برای 50 روز برزیل گردی، وقتی نماینده مذکور اعلام انصراف کرد و گفت به دلایل شخصی(!؟) از سفر منصرف شده، همان شب و یک شب بعد، خبر این انصراف از تلویزیون پخش شد تا نشانه ای باشد از اینکه بیست و سی در اتاق کدام نمایندگان سردبیری می شود و اخبارش چگونه تنظیم و روی آنتن می رود.
درباره رابطه میان ضرغامی و جبهه پایداری در آینده نزدیک خواهم نوشت اما نکته جالب، حمله معنادار کامران نجف زاده در صرفا جهت اطلاع شب گذشته به دلواپسان بود:
او در آیتمی با پخش تصاویری از سواحل برزیل و شادی منشوری توریست های این کشور گفت:
«من نفهمیدم این کمیسیون اصل 90 رو چه حسابی گیر داده بود آقای رسایی رو بفرسته برزیل؟ نکته چون ایشون عضو کمیته مبارزه با مفاسد فوتبال است قرار بود بره اونجا جلوی مفاسد رو بگیره؟
حالا خوب شد نرفت چون اونجا سامبا(رقص) می زنن، الان هوا هم یک جورایی شرجی مرجیه و گرم‌، همشون منشوری هستن، اونوقت همش باید با مفاسد مبارزه می کرد اصلا نمی رسید بره فوتبال ببینه!»
البته صرفا جهت اطلاع شب گذشته یک مچ گیری حرفه ای هم از هواشناسی و کارشناسانش و البته همکاران خود در صداوسیما که در حال ماست مالی گاف هواشناسی بودند، داشت.
خدا این بسته های خبری را زیاد کند تا یکوقت ما فکر نکنیم صداوسیما کاملا در اختیار دلواپسان است؛ بلکه بدانیم 5 درصد هم ملت ایران بویژه آنها که «اعتدال» را انتخاب کردند، در این رسانه حضور دارند!
اگرچه به احتمال زیاد در طول هفته جدید با اخبار پرملاط و متعددی از دلخوری احتمالی پیش آمده، دلجویی می شود و صرفا جهت اطلاع هفته بعد، اساسی به کابینه و دولت یازدهم خواهد پرداخت، شک نکنید!

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24