Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

معاون بازار شرکت بورس و اوراق بهادار از راه اندازی بازار بلوک تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: در این بازار خریداران حقوقی و فروشندگان به صورت اختیاری معاملات خود را انجام می دهند، ضمن آن که معاملات در دامنه نوسان بازار و با قیمت عادی انجام می شود و قیمت پایانی روز قبل تاثیری بر آن ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، علی صحرایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازار بلوک بر اساس مطالعات انجام شده راه اندازی می شود، افزود: وقتی سهامدار عمده بخواهد حجم سنگینی از سهام را خریداری کرده و بفروشد این امر بر روند بازار عادی اثر می گذارد.
وی ادامه داد: هر چند این معاملات در سایر کشورها به صورت مذاکره ای انجام می شود، اما در ایران به صورت اختیاری و در بازار بلوک و در نماد عادی انجام خواهد شد.
صحرایی با اشاره به اینکه زیر ساخت فنی این بازار در حال آماده سازی است، خاطرنشان کرد: بازار بلوک تا دو هفته دیگر راه اندازی می شود.
وی در ادامه سخنان خود اعلام کرد که فعلا سهامی به صورت عرضه اولیه در بورس اوراق وارد نمی شود، چراکه باید روال پذیرش شرکت ها طی شود و سهام شرکت ها پس از عرضه به قیمت خریداری خواهد شد.
معاون بازار شرکت بورس در خصوص دلایل عقب گرد شاخص کل بورس و اوراق بهادار تصریح کرد: دلیل این امر جو روانی بازار است، زیرا از نظر بنیادی ریسک بیشتری به شرکت ها وارد نشده، ضمن اینکه برخی از سرمایه گذاران در انتظار رویدادهای سیاسی هستند.
معاون بازار شرکت بورس و اوراق بهادار در خصوص حمایت پنج هزار میلیارد تومانی از بازار سرمایه نیز گفت: این حمایت ها به تدریج در حال انجام است و هم اکنون کمتر از 10 درصد از این مبلغ به بازار تزریق شده است.
وی پیش بینی کرد: وضعیت بازار سرمایه در پایان تیر ماه و فصل برگزاری مجامع بهبود یابد، زیرا با برگزاری مجامع و ارایه اطلاعات میزان شفافیت بازار افزایش می یابد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24