Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 استاندار فارس از بهره برداری یک معدن سنگ به منظور حمایت از خانواده های زندانیان خبرداد.

به گزارش ماین نیوز، سید محمد احمدی شامگاه دوشنبه در حاشیه مراسم جشن نسیم مهر در حمایت از خانواده های زندانیان گفت: مسئولین استان باید تلاش کنند حمایت های گسترده تری به انجمن حمایت از خانواده های زندانیان داشته باشند تا آسیب های اجتماعی تکرار نشود.
وی بابیان اینکه امروزه خیرین چندان رغبتی نسبت به کمک این انجمن ندارند، گفت: باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود که تصور نامناسبی از یک خانواده زندانی در اذهان شکل نگیرد.
خیرین باید برچسب منفی را از پیشانی نام خانوادههای زندانیان پاک کنند
درادامه دادستان شیراز نیز در جمع خبر نگاران گفت: متاسفانه با توجه به آمار جمعیتی زندانیان استان، بیش از 72 درصد آنان فاقد شغل هستند وعمد زندانیان در گروه سنی تا30تا 40 سال هستند که بر اثر جرائم سرقت ومواد مخدر در زندان بسر می برند.
علی القاصی مهر اضافه کرد: متاسفانه با زندان افتادن افراد مجرم، خانواده آنها نیز از جامعه ترد می شوند و آسیب ها تکرار خواهد شود واز این رونیاز است که خیرین وهمچنین مسئولین توجه بیشتری به خانواده های زندانیان داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه جامعه خانواده های زندانیان رانیز مجرم می دانند، گفت: امروزه اغلب زندانیان بر اثر جرایم غیر عمد در زندان بسر می برند که نیاز است این ذهنیت اشتباه نسبت به خانواده های زندانیان از جامعه دور شود تا خیرین با انگیزه بیشتری به انجمن حمایت از خانواده های زندانیان کمک کنند.
وی افزود: در سال جاری بیش از 600 خانوده به آمار انجمن حمایت از زندانیان اضافه شده که نیاز است نیک اندیشان از آنها حمایتهای مالی داشته باشند.
دادستان شیراز با اشاره به روز نسیم مهرورزان گفت: هدف از ثبت این روز در تقویم بر این است که خانواده های زندانیان از سوی دستگاه های متولی وخیرین فراموش نشوند.
وی از خیرین وهمچنین مسئولین استان خواست با انجام تبلیغات مثبت،برچسب و نگرش منفی نسبت به خانوادهای زندانیان را پاک کنند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24