Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تخصیص یارانه شیر خام در سال جاری از برنامه های دولت برای حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان است که بزودی تعیین تکلیف و اعلام می شود.

به گزارش پول نیوز، حسن رکنی در حاشیه دیدار وزرای جهاد کشاورزی ایران و کشاورزی و شیلات عمان در جمع خبرنگاران ضمن اعلام بی اطلاعی از تعیین نرخ خرید تضمینی شیر خام افزود: دولت سال گذشته برای حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان و تثبیت نرخ محصولات لبنی 300 میلیارد تومانی یارانه به این بخش اختصاص داد که تاکنون دو سوم این مبلغ به تولید کنندگان پرداخت شده و بزودی مبلغ 100 میلیارد تومان باقیمانده نیز به حساب آنان واریز می شود.

وی در خصوص تامین محصولات پروتئینی ماه مبارک رمضان نیز افزود: هم اکنون گوشت سفید، قرمز، ماهی و تخم مرغ مورد نیاز کشور تامین شده است و با وجود ذخایر کافی کمبودی در زمینه مصرف محصولات پروتئینی ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

رکنی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی ذخایر مناسبی برای ماه های پر مصرف محصولات پروتئینی همچون ماه مبارک رمضان دارد و به همین خاطر نگرانی بابت تامین محصولات پروتئینی و افزایش نرخ نخواهیم داشت.

وی اظهار داشت: این در حالیست که بخشی از مازاد تولید گوشت مرغ و تخم مرغ به کشورهای همسایه صادر می شود.

رکنی در خصوص اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها و میزان چند درصدی افزایش قیمت گوشت قرمز، گوشت سفید و تخم مرغ گفت: طی هشت ماه گذشته تاکنون افزایش قیمت محسوسی در محصولات پروتئینی نداشته ایم و در تلاش هستیم محصولات پروتئینی با قیمت منطقی به شکلی که تولید کنندگان نیز متضرر نشوند به بازار عرضه شود.

وی اضافه کرد: معتقدیم که متناسب با افزایش قیمت نهاده های تولید باید قیمت محصولات تولیدی نیز افزایش یابد، اما در این خصوص مصرف کنندگان را نیز مد نظر داریم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24