Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

سایت GoFundMe که کمپین­‌های در حوزه‌های اورژانس­‌های پزشکی، بیماری­‌ و حوادث تعریف کرده است، روزانه یک میلیون دلار کمک برای نیازمندان جمع آوری می‌کند و هم اکنون نیز رکورد جمع آوری کمک مالی برای یک کودک بیمار نادر در حال شکستن است.
به گزارش تسنیم؛سایت GoFundMe که کمپین­‌های در حوزه‌های اورژانس­‌های پزشکی، بیماری­‌ و حوادث تعریف کرده است، روزانه یک میلیون دلار کمک برای نیازمندان جمع آوری می‌کند و هم اکنون نیز رکورد جمع آوری کمک مالی برای یک کودک بیمار نادر در حال شکستن است. خانواده­ اونیل در حال مسابقه با زمان برای یافتن درمان برای بیماری نادر و کشنده­ سندروم سن فیلیپو هستند و در این فرآیند آنها در حال شکستن رکورد سایت GoFundMe.com در جمع ­آوری کمک مالی هستند.

از اوایل ماه آوریل، خانواده اونیل بیش از 800 هزار  دلار برای پیدا کردن درمان برای سندروم سن فیلیپو، که یک اختلال ژنتیک کشنده است که به سختی در دختر آنها الیزا تشخیص داده شده، هستند. این بدین معنا است که بدن او آنزیمی که هپارین سولفات را می‌­شکد ندارد، عملکردی که باید بطور نرمال در سلول­ها اتفاق بیفتد، و این مسأله با گذشت زمان باعث بروز مشکلات پزشکی مختلفی در بدن فرد بیمار می‌شود. به گفته­ی خانواده­­ی اونیل، نتیجه­ی این کمبود این است که الیزا قابلیت صحبت کردن خود را در 5 سالگی از دست خواهد داد و قبل از اینکه به سن 20 سالگی برسد،‌ جان خود را از دست خواهد داد.
براد دامپهاوس مدیرعامل سایت GoFundMe.com به شبکه ABC گفت: تلاش خانواده ا­ی اونیل نماد واقعی عشق تزلزل ناپذیر یک خانواده به دخترشان و انجام هر کاری که برای رسیدن به هدف لازم است، می­‌باشد.
براساس گفته ا­ی م‍ؤسسات ملی سلامت، تمامی مدل­‌های سندروم سن فیلیپو شانس اتفاقی به میزان یک نفر در هفتاد هزار تولد را دارا هستند.
محققان بیمارستان Nationwide Children Hospital در کولومبوس در ایالت اوهایو، به نام­های Doug McCarty  و Haiyan Fu به مدت 16 سال است که برروی درمانی برای این بیماری کار می‌کنند. آنها مدلی از ژن درمانی را کشف کرده­‌اند که بر روی موش‌­های آزمایشگاهی جواب داده است و امیدوارند که برروی انسان­‌ها آن را آزمایش کنند. اما آزمایش بالینی برروی انسان­‌ها نیازمند نزدیک به دو میلیون دلار بودجه است که آنها در حال حاضر این میزان بودجه را ندارند.
گلن اونیل، پدر الیزا درمانده از کمک به دخترش، در سایت گوگل این مطلب را جستجو کرد که "چگونه یک ویدئوی همه­ گیر می­‌توان ساخت ”و فیلم­سازی بنام Benjamin von wong را یافت. آقای von wong موافقت کرد که یک فیلم در مورد الیزا تهیه کند و آن را جهت حمایت از عملیات جمع­ آوری کمک مالی برای حمایت GoFundMe در ارتباط با تحقیقات سندروم سن فیلیپو منتشر کند.
در حال حاضر آنها فقط 31 هزار دلار تا شکستن رکورد GoFundMe فاصله دارند که در حال حاضر به میزان 808.845 دلار می­‌باشد که برای قربانی بمب­گذاری ماراتن شهر بوستون،‌ آقای Jeff Bauman می­‌باشد. رده­ دوم میزان کمک نیز به دو قربانی دیگر بمب­گذاری ماراتن شهر بوستون به نام ‌های Celeste Corcoran  و Sydney Corcoran و به میزان 794.335  دلار تعلق دارد.
خانواده اونیل اعلام کردند که پول جمع شده تاکنون صرف تولید دارویی می­‌شود که برای آزمایش بالینی مورد استفاده قرار می‌­گیرد، اما آنها کماکان نیاز به جمع‌­آوری کمک مالی به میزان یک میلیون دلار دیگر در طول تابستان و پاییز دارند تا بتوانند تا پایان امسال به این مسأله تحقق ببخشند.
اونیل در بیانیه ­ای اعلام کردند: نخستین قدم اساسی در راستای نجات جان دخترمان برداشته شده است. دارو قرار است در ماه دسامبر آماده شود و الیزا و سایر افرادی که مانند او هستند به این شانس دست خواهند یافت که درمانی را که بسیار به آن نیاز دارند، دریافت کنند.
دامپهاوس می‌گوید: رده­ پزشکی سایت GoFundMe محبوب­ترین بخش این سایت است. موفق­ترین کمپین­‌ها در جمع ­آوری کمک‌های مالی آنهای هستند که احساسات قدرتمندی را بیرون می‌­کشند و شانس اینکه مردم به کسی که می‌­شناسند کمک کنند بسیار بالاتر است، به خصوص اگر مسأله مربوط به سلامت آن شخص باشد، بر این اساس،‌کمپین­‌های سایت GoFundMe که مربوط به اورژانس­‌های پزشکی، بیماری­‌ها و حوادث بوده‌­اند، همیشه پول بیشتری را در مدت زمان کوتاه­تری نسب به مسائل با ضرورت پایین­ تر جمع­آوری کرده ­اند.
گلن اونیل به اخبار شبکه ABC عنوان می‌کند: گاهی اوقات الیزا توجه بیشتری به خاطر این کمپین دریافت می­‌کند، اما خودش درک نمی­‌کند این مسأله به چه دلیل است. از آنجا که او کمی خجالتی است، هنگامی که مردم او را براساس ویدئوی منتشر شده تشخیص می­‌دهند، صورت خود را می­‌پوشاند. اما در کل شرایط خوبی دارد.
اونیل به اخبار ABC می‌گوید: ما مسائلی در زمینه روشی که الیزا اطلاعات را پردازش می­‌کند و در ارتباط با این سندروم هستند را متوجه شده‌­ایم. او در حال پس­رفت در زمینه­‌ای نیست و کماکان در حال یادگیری است،‌ اما با سرعتی کمتر از هم سن و سالان خود.
سایت Gofundme در شهر سن­دیگو در آمریکا قرار دارد و در تاریخ 10 ماه می سال 2010 راه­ اندازی شده است و به سرعت تبدیل به سایت جمع­ آوری کمک ‌های مالی شماره یک در جهان در زمینه انگیزه­‌ها شد.
صدها هزار نفر در این سایت مجموعاً 310 میلیون دلار کمک مالی را از 4 میلیون نفر کمک کننده و خیّر برای مسائلی که در زندگی آنها مهم بوده است جمع ­آوری کرده ­اند. روزانه حدود یک میلیون دلار کمک در این سایت جمع ­آوری می­‌شود. این سایت در حال حاضر سایت شماره یک برای جمع­ آوری کمک­های مالی در جهان است و محدودیتی برای تاریخ و تعداد هدف در آنها وجود ندارد. نکته جالب دیگر این است که کاربران تمامی کمک‌­های ارسالی را دریافت می­‌دارند. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24