Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: حضور معاون اول رئیس جمهور و مقامات ارشد اقتصادی نشان از توجه دولت به بازار سرمایه و صنعت مالی کشور است که روز به روز توسعه می‌یابد.
به گزارش سنا،علی صالح‌آبادی در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، ضمن خیر مقدم به حضور مقامات ارشد اقتصادی و دولتی از جمله اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی و امین رئیس کل بیمه مرکزی و دیگر مقامات از راه‌اندازی مرکز میانی امضای دیجیتال توسط معاون اول رئیس‌جمهور خبر داد.
صالح آبادی اظهار کرد : برای اولین بار است که نمایشگاه بزرگترین دستاوردهای صنعت مالی خاورمیانه با حضور 360 شرکت داخلی و 10 شرکت خارجی و با حضور مقامات دولتی در سطح معاون اول رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی و وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: حضور معاون اول رئیس جمهور و مقامات ارشد اقتصادی نشان از توجه دولت به بازار سرمایه و صنعت مالی کشور است که روز به روز توسعه می‌یابد.
رئیس سازمان بورس اوراق بهادار افزود:‌ در نمایشگاه امسال کشورهایی از جمله آلمان، سوئیس، ایتالیا، یونان، قبرس و ترکیه حضور دارند که این استقبال بی سابقه بوده است.
وی تاکید کرد: این نمایشگاه برای صنعت مالی کشور بوده و مختص بازار سرمایه نیست به طوریکه تمام ارکان از بانک ها، بازار سرمایه و صنعت بیمه کشور در آن حضور دارند.
 عضور شورای عالی بورس هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی دستاوردهای صنعت مالی به عموم مردم و سرمایه گذاران خواند و گفت: در نمایشگاه ارتباط دوسویه ارکان صنعت مالی و سرمایه گذاران و مردم فراهم می شود و در همین فضا فرهنگ پاسخگویی شکل می گیرد و سرمایه گذاران راه حل ها و پشنهاداتشان را ارائه می کنند.
صالح‌آبادی گفت:‌در این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی برای آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه برگزار می‌شود که از اهداف اصلی آن است.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه حضور هنرمندانی از 38 کشور دنیا برای آموزش بازار سرمایه به صورت کاریکاتور از نقاط قوت آن است، گفت:‌همچنین در این نمایشگاه مرکز میانی امضای دیجیتال با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح خواهد شد که از این پس تمام سرمایه‌گذاران از تمام نقاط مختص جهان به بازار سرمایه ایران دسترسی خواهند داشت و کاغذ را از تمام مبادلات حذف خواهیم کرد.
وی افزود: با افتتاح میانی امضای دیجیتال سایر حوزه‌های کلان اقتصادی نیز امکان دریافت سرویس خواهند داشت و از این پس تعامل نهاد‌های مالی در بستر امن و با امضای دیجیتال سرعت و گستردگی خواهد یافت. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24