Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

استودیو بورس، یکی از پرمخاطب ترین و قدیمی ترین برنامه های رادیو اقتصاد که از سه سال پیش با مشارکت سازمان بورس و اوارق بهادار و رادیو اقتصاد راه اندازی شده امسال همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه تغییراتی در ساختار و همچنین ساعت برنامه انجام گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، عبدالله عبدی تهیه کننده استودیو بورس درباره ضرورت تغییر در ساختار برنامه گفت: با توجه به اینکه از یک طرف 3 سال از اولین برنامه استودیو بورس می گذرد و از طرف دیگر فعالیت در بازار سرمایه نسبت به سالهای گذشته عمومی تر و همه گیر تر شده است نگاه تخصصی تر به آموزش های مرتبط با بورس ضروری بود.
وی درباره تغییرات برنامه گفت: استودیو بورس به اخرین رویکردها بازار سرمایه ایران و جهان می پردازد و تا کنون بحث اطلاع رسانی عمومی مخاطبین بازار سرمایه را هدف قرار داده بود اما با توجه به افزایش کمی سهامدارن، استودیو بورس همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه تصمیم به تغییر روند برنامه در جهت ارئه آموزش تخصصی گرفته است.
سردبیر استودیو بورس با اشاره به اینکه برخی بخش ها از جمله بورس در آینه رسانه، فراسو ،اخبار اطلاعیه شرکت ها و تالار شیشه ای به قوت خود بافی است، درباره آیتم های جدید گفت: آموزش حقوقی که سرمایه گذاران و سرمایه پذیران را با حقوق خود آشنا کند، بخشها و گفتگوهای تخصصی روز، تحلیل اتفاقات مهم بازار سرمایه از جمله بخش های جدید این برنامه با حضور کارشناسان مجرب بازار سرمایه است ضمن اینکه آموزش های بنیادی در مجموعه جدید دیده شده است. البته همزمان با برگزاری نماشگاه گزارشهای تخصصی از روند برگزاری نمایشگاه نیز انجام خواهد گرفت.
وی در بخش پایانی درباره تغییر زمان برنامه از ساعت 10 به 15 گفت: با توجه به اینکه فعالان بازار سرمایه از صبح تا ظهر درگیر بازار و معاملات هستند امکان حضور فعالانه آنها در این زمان فراهم نمی شد بنابراین به پیشنهاد خود آنان ساعت برنامه از صبح به بعد از ظهر و در واقع بعد از پایان روز کاری بازار تغییر پیدا کرد.
 هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX2014) با شعار "فاینکس، یک رویداد و صدها فرصت سرمایه گذاری" در روزهای 18 تا 21 خردادماه جاری با حضور 350 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اختصاصی نمایشگاه به نشانی WWW.IRANFINEX.COM مراجعه کنند.  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24