Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

معاون وزارت خارجه و رئیس مناطق آزاد قطر به همراه یک هیئت سرمایه گذاری 15 نفره از اسکله کاوه و ظرفیت های جزیره قشم بازدید کردند.

به گزارش فارس؛این هیئت قطری پس از بازدید از اسکله کاوه و بررسی ظرفیت‌های صنعتی – تجاری موجود در جزیره قشم با حضور سعیدی‌کیا قائم مقام دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد صنعتی، تجاری و ویژه اقتصادی کشور ، شعبانی فرد سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم و مسئولان جزیره در خصوص ظرفیت های سرمایه گذاری در قشم به مذاکره  پرداختند.
سعیدی‌کیا در این نشست با تاکید بر حمایت دولت از سرمایه گذاری های خارجی گفت: برخی دغدغه‌ها و موارد که مد نظر سرمایه گذاران خارجی در مناطق آزاد است در حال حاظر در هیئت دولت در حال بررسی است و به زودی برطرف خواهد شد.
شعبانی فرد همچنین به تشریح امتیازات سرمایه گذاری و پتانسیل‌های موجود برای سرمایه گذاری خارجی در قشم پرداخت و بیان داشت: در این شرایط تمام تلاش ما ایجاد اطمینان خاطربه سرمایه گذاران است و زمینه‌های لازم برای هر نوع سرمایه گذاری در قشم به خوبی برای سرمایه گذاران خارجی فراهم شده است.
معاون وزیر خارجه و رئیس شورای مناطق آزاد قطر نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن این مذاکرات برای سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت‌های موجود در قشم اظهار امیدواری کرد: زمینه‌های سرمایه گذاری تجار قطری در حوزه نفت و صنایع در جزیره قشم فراهم شود و این کشور برای همکاری بیشتر اعلام آمادگی می‌کند.
بنا به این گزارش، در این نشست بر صادرات تولیدات اولیه به منطقه آزاد قشم، احداث کارخانه‌های تولیدی و صدور محصولات به سرزمین اصلی و کشورهای خارجی توافق شد ، همچنین مقرر شد در آینده نزدیک هیئتی از طرف ایران برای شناخت ظرفیت‌ها و همکاری مستمر به قطر اعزام شود.
 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24