Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

انتخاب: سردار احمدی مقدم با اشاره به اینکه « ملت ایران و همه مظلومان جهان مرهون امام خمینی (ره) هستند» گفت: ایشان پدیده تاریخی نه در دوره حاضر بلکه در تمامی اعصار در دنیا هستند.

فرمانده نیروی انتظامی که در آیین تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان این نیرو با آرمانهای امام راحل با حضور حجت ‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی سخن می ‌گفت، افزود: امام (ره) رهبر دینی، معلم و فقیهی مجاهد بود که توانست حکومتی را بنیانگذاری کند که الگوساز در مبارزه با ظلم و ایستادگی در مقابل استکبار بود.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه امام در سخت ‌ترین شرایط یعنی در زمان جنگ تحمیلی نیز با دشمنان برخوردی قاطع داشت، افزود: در قطعنامه 598 شاهد بودیم که امام (ره) از آن تعبیر به نوشیدن جام زهر کردند، اما سرنوشت پایانی جنگ همان شکست دشمنان بود و شاهد بودیم که عملیات مرصاد به شکست آنان انجامید؛ هر چند امام (ره) در بین ما نبود اما تا امروز شاهد پیروزی های انقلاب یکی پس از دیگری و نابودی صدام بودیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم، روحانیت و رهبر همه در خط امام در حال حرکت هستند، تصریح کرد: امروز روح امام شاهد است که این انقلاب با سرعت به پیش می‌ رود، هرچند سختی‌ ها و امتحانات ادامه دارد اما روح ایشان نه تنها ناظر بلکه هادی و راهنمای انقلاب ماست.

وی گفت: همه ما حس می‌ کنیم که امام(ره) در قلوب ما، ملت و همه مردم جهان است؛ ایشان مصلحی بزرگ هستند که اعتبار جهانی دارد و مبارزه با ظلم که نهضتی مستمر و ادامه‌ دهنده راه انبیاء است هنوز در کشور ما پابرجاست.

احمدی مقدم در پایان گفت: افتخار می ‌کنم که در این مکان شریف بار دیگر با امام (ره) و آرمان‌ های ایشان تجدید عهد کرده ‌ام؛ چرا که حرکت ایشان حرکت در مسیر ولایت فقیه و در راستای مبارزه با ظلم و دفاع از مستضعفان است. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24