Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

با برنامه ریزی های علمی و اجرای طرح های پالایشگاهی بتدریج بنزین پاک در سراسر کشور توزیع می شود.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور در گفتگو با خبرنگار شانا تاکید کرد: در حال حاضر برخی مشکلات آلایندگی محیط زیست (تا جایی که به وزارت نفت مربوط است) شناسایی شده و ما بر آنیم که این مشکلات را در کوتاهترین زمان ممکن حل کنیم.
سعید محجوبی با بیان اینکه حل مشکلات و تامین نیازهای اساسی مردم (از جمله تنفس هوای پاک) نیاز به اقدام اجرایی و نه بازی سیاسی دارد، تصریح کرد: هرچقدر که بیشتر داخل بازی های رسانه ای شویم، فرصت ما برای انجام اقدام های عملی و اساسی بمنظور کاهش معضلات سوخت، کمتر خواهد شد.
به گفته این مقام مسئول جوسازی های رسانه ای نه تنها به حل مشکلات مردم کمکی نخواهد کرد، بلکه باعث کند شدن فعالیت های این شرکت و هدررفت فرصت ها خواهد شد.
محجوبی افزود: هم اکنون شرایط بگونه ای است که می توان از راهکارهای مختلف برای رسیدن به هدف اصلی که مورد انتظار همه است (هوا و محیط سالم) استفاده کرد؛ بنابراین بهتر است همگی تمام توان و تلاش خود را در این راه بکار گیرند.
وی تاکید کرد: ما می خواهیم در این شرایط، بهترین اقدام ممکن را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهیم و به مردم و میهن اسلامی خدمت کنیم.
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور گفت: بدیهی است انجام یکباره همه خواسته های ما میسر نیست، اما با برنامه ریزی های علمی و استفاده از توان تولید داخل و امکانات نقل و انتقال می توانیم بتدریج بنزین پاک بیشتری تولید و شهرهای دیگری را تحت پوشش این بنزین قرار دهیم.
به گزارش شانا شرکت ملی پالایش و پخش بعنوان متولی تامین، تولید و توزیع سوخت بدلیل اعمال تحریم ها در مدت محدودی به دریافت ریفورمیت از واحدهای پتروشیمی برای امتزاج آن با بنزین تولیدی از واحدهای پالایشگاهی روی آورد، در همین حال بدلیل آلاینده بودن این محصول تولیدی (از واحدهای پتروشیمی) تصمیم بر آن شد دریافت اکتان افزا از واحدهای پتروشمیی بتدریج محدود و در نهایت قطع شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24