Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

همکاران سیستم سود نقدی داد /افزایش سرمایه هم بزودی

مجمع شرکت دانش بنیان همکاران سیستم دقایقی پیش از 908 ریال سود تحقق یافته در سال گذشته مبلغ 500 ریال به ازای هر سهم تقسیم کرد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ،این تقسیم سود 55 درصدی در حالی است که همکاران سیستم برنامه افزایش سرمایه 10 میلیارد تومانی را دستور کار دارد.

همچنین در مجمع امروز همکاران سیستم توضیح داده شد که بزودی سرمایه شرکت 10 میلیارد تومان از محل انباشته افزایش می یابد و سرمایه شرکت به 45 میلیارد تومان خواهد رسید و این افزایش سرمایه دارای مجوز مجمع است.

خبر تکمیلی:

شرکت همکاران سیستم روز سه شنبه همزمان با برگزاری مجمع عمومی، مرکز سرویس جدید و مجهز خود را نیز افتتاح کرد.

در مجمع عمومی همکاران سیستم که در تاریخ 13 خرداد 1393، در محل مركز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی برگزار شد، این شركت از پوشش کامل سود خالص پیش‌بینی شده خبر داد.

همچنین مجمع عمومی همکاران سیستم، توزیع ۵۰ تومان سود نقدی به ازاء هر سهم را نیز تصویب کرد.

در این جلسه كه با حضور 93.22 درصد از سهامداران، نمایندگان سازمان بورس و مؤسسه حسابرسی بیات رایان برگزار شد، اعلام شد كه سود نقدی سهامداران، از روز دوشنبه 19 خرداد قابل دریافت است.

رشد تصاعدی فروش محصولات جدید همكاران سیستم

هیات مدیره همكاران سیستم، در گزارش خود به مجمع، روند موفق فروش محصولات جدید همكاران سیستم در بازار را، نشان از پتانسیل بالای آنها و انتخاب صحیح بازار هدف دانست. راهكاران همكاران سیستم، كه محصول استراتژیك این شركت برای شركت‌های بزرگ و متوسط است، در سال 92 رشد فروشی معادل 2.5 برابر را نسبت به سال 91 تجربه كرده است.

همچنین سپیدار همكاران سیستم كه محصول شركت برای بازارهای كوچك است، توانست از مرز 6000 مشتری در سال 92 عبور كرده و به رشد فروشی معادل 2 برابر سال 91، دست پیدا كند. علاوه بر این، «دشت همكاران سیستم» نیز كه ویژه اصناف و فروشگاه‌هاست، در سال 92 ورود موفقی به بازار را تجربه كرد.

اهم برنامه‌های همكاران سیستم برای سال 93

در گزارش هیات مدیره همكاران سیستم به مجمع، ارتقاء سطح رضایت مشتریان، حرفه‌ای‌گری و كیفیت محصولات و خدمات و همچنین افزایش درآمد گروه از محل محصولات جدید جزء اهم برنامه‌های این شركت در سال 93 اعلام شد.

گفتنی است بر اساس گزارش فوق، درآمد عملیاتی پیش‌بینی شده برای سال 93، با 33% افزایش نسبت به سال 92، معادل 88.5 میلیارد تومان خواهد بود. در این میان، 52% از درآمد فروش همكاران سیستم در 93، از محل محصولات جدید این شركت تامین خواهد شد.

افتتاح مرکز سرویس مدرن همکاران سیستم

در همین حال شركت همكاران سیستم، همزمان با برگزاری مجمع عمومی و طی یك نشست خبری، از افتتاح مركز سرویس جدید این شركت برای ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان استان تهران خبر داد.

مهدی امیری، مدیر عامل شركت همكاران سیستم، در این نشست گفت: « همكاران سیستم، برای ارتقاء سطح رضایت مشتریان، گام‌های زیرساختی بزرگی را در سال 92 برداشته است كه انتظار می‌رود نتایج آن در سال 93 مشاهده شود. با توسعه یك ابزار استاندارد و قوی در تمامی شركت‌های ارائه كننده خدمات پشتیبانی، پایش مستمر مشتریان و برنامه­ریزی برای بهبود كیفیت ارائه خدمات به آنها امكان پذیر شده است. با استفاده از این زیرساخت، تاریخچه سرویس‌ها و درخواست‌های مشتریان قابل ردیابی و تحلیل است. »

مدیر عامل همكاران سیستم، ضمن معرفی ویژگی‌های مركز سرویس جدید همكاران سیستم، افزود:«طراحی مركز سرویس همكاران سیستم كه در ساختمان جدید این شركت، آغاز به كار كرده است، با نگاه به مدل‌ شركت‌های بزرگ نرم‌افزاری دنیا انجام شده و از استانداردهای خاص این حوزه تبعیت می‌كند. »

گفتنی است با افتتاح مركز سرویس همكاران سیستم در تهران، ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان همكاران سیستم در این استان، به صورت متمركز و از طریق این مركز انجام خواهد گرفت. در حال حاضر 110 نفر از كارشناسان همكاران سیستم در این مركز به صورت تخصصی و متمركز، مشغول ارائه خدمت به مشتریان هستند»

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24