Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

برای نخستین بار کمیته راهبری آموزش بازار سرمایه با در اختیار داشتن غرفه ای در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه امکان ارائه خدماتی از جمله آموزش و راهنمایی به موسسات و نهادهای علاقه مند را خواهد داشت.

به گزارش سنا، دکتر سید صادق بحرینی مدیر آموزش و فرهنگ سازی شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس درباره برنامه های این مدیریت در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه گفت: کمیته راهبری آموزش بازار سرمایه امسال با در اختیار داشتن غرفه ای در سالن 6 نمایشگاه به طور متمرکز به ارائه خدمات لازم از جمله مشاوره و راهنمایی به موسسات و نهادها می پردازد.

وی همچنین با بیان اینکه به موسسات دارای مجوز از این کمیته که علاقه مند به حضور در نمایشگاه بودند ، امکان ارائه خدمات آموزشی در نمایشگاه داده شد، گفت: 7 موسسه در این راستا با در اختیار داشتن کانتری به نام خودشان به ارایه خدمات میپردازند.

دبیر کمیته راهبری آموزش بازار سرمایه در ادامه به غرفه انتشارات بورس در حاشیه برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: بعد از حضور موفق انتشارات بورس در نمایشگاه بین المللی کتاب و استقبال چشمگیر علاقه مندان، در حاشیه برگزاری نمایشگاه بورس این  انتشارات در سالن 6 غرفه 611 / A آماده پذیرایی از علاقه مندان به کتب مالی و بازار سرمایه است.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه امکان فروش کتب وجود ندارد، خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند با انتخاب کتب مورد نظر و برخورداری از 10 درصد تخفیف ، کتاب خریداری شده را به طور رایگان در محل مورد نظر تحویل بگیرند.

بحرینی تصریح کرد: در غرفه انتشارات بورس فضایی جهت تعامل و تبادل نظر بین اساتید، کارشناسان و صاحبان اثر با مخاطبان و همچنین آشنایی با ساز و کار انتشارات بورس فراهم شده است.

مدیر آموزش و فرهنگ سازی شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس درباره برنامه های آموزشی نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه گفت: امسال برنامه های آموزشی سازمان بورس و شرکت اطلاع رسانی به شکل منسجم و هماهنگ در غرفه کمیته راهبری آموزش بازار سرمایه برگزار می شود.

بیش از 10 عنوان کارگاه آموزشی در موضوعات مختلف در نمایشگاه برای متقاضیان برگزار می شود که علاقه مندان می توانند فهرست آنها را در سایت نمایشگاه مشاهده کنند.

هشتمین نمایشگاه بین‌ المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX2014) با شعار "فاینکس، یک رویداد و صدها فرصت سرمایه گذاری" در روزهای 18 تا 21 خردادماه جاری از ساعت 9:30 تا 18 با حضور 350 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اختصاصی نمایشگاه به نشانیWWW.IRANFINEX.COM   مراجعه کنند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24