Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه وزش باد در نوار غربی کشور طی روز جاری شدت می ‌یابد، گفت: در ساعات‌ پایانی امروز و فردا آسمان تهران بارش به صورت رگبار و رعد و برق را همراه با وزش باد تجربه می ‌کند.

امین حسین نقشینه در گفت ‌و گو با فارس، درباره شرایط جوی کشور، اظهار کرد: در ساعت‌ های پایانی امروز استان‌ های واقع در شمال غرب، غرب، سواحل شمال، دامنه‌ های البرز، دامنه ‌های زاگرس، مرکز، شمال شرق و شرق کشور افزایش ابر در برخی ساعات رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: روز آینده علاوه بر مناطق واقع در نوار شمالی کشور در برخی مناطق از جنوب غرب، مرکز و شرق کشور افزایش ابر و بارش پیش‌بینی می‌شود.

شدت گرفتن سرعت وزش باد در جنوب غرب کشور


وی با بیان اینکه فردا در جنوب غرب کشور وزش باد شدت می‌یابد ادامه داد: از روز آینده کاهش دمای هوا از سواحل غربی خزر آغاز می‌شود.

نقشینه همچنین ادامه داد: طی روز چهارشنبه هفته جاری نیز مناطق واقع در شمال غرب و سواحل شمالی کشور کاهش دمای هوا را همراه با بارش به صورت رگبار و رعد و برق پیش‌رو خواهند داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: پیش‌بینی می‌شود در روز چهارشنبه مناطق واقع در سواحل شمالی، شمال غرب، دامنه‌های البرز و شمال شرق کشور و در اوایل شب مناطق واقع در زاگرس جنوبی در استان‌های کرمان و یزد کاهش دمای هوا همراه با بارش به صورت رگبار و رعد و برق را تجربه می‌کنند.

به گفته نقشینه؛ صبح چهارشنبه بارش‌ ها در  شرق مازندران و گلستان شدت می‌ یابد.

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام این که امروز دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود بیان داشت: چهارشنبه نیز دریای خزر و خلج فارس مواج خواهند بود.

امشب و فردا آسمان تهران رگباری است


وی درباره شرایط جوی تهران گفت: طی امشب و فردا آسمان تهران شاهد رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد خواهد بود.

وی یادآور شد: در روز چهارشنبه هوای تهران خنک می‌شود و بارش‌ ها در دامنه‌ های البرز یعنی ارتفاعات این کلانشهر محدود خواهد شد.

نقشینه همچنین خاطرنشان کرد: همچنین امروز نوار غربی کشور شاهد باد و گرد و خاک خواهند بود که با کاهش دید در استان‌ های ایلام‌،‌ کرمانشاه و خوزستان همراه می ‌شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24