Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور گفت:‌ ما قدرت تولید بیش از ۴ میلیون بشکه نفت در روز را داریم، اما با فروش یک میلیون بشکه کشور را اداره می‌کنیم.
به گزارش معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور؛محمد باقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور در جمع اردوی آمادگی تیم‌های ملی جانبازان و معلولان اعزامی به مسابقات پارآسیایی کره‌جنوبی، گفت: ما قدرت تولید بیش از 4 میلیون بشکه نفت در روز را داریم اما با فروش یک میلیون بشکه کشور را اداره می‌کنیم چون تخصیص و استفاده ما از منابع باید مناسب باشد تا بتوانیم حداکثر استفاده را انجام دهیم.
نوبخت اظهار داشت: ما کشوری داریم که هم‌اکنون با وجود گذشت 35 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی، پنجه در پنجه دنیا گذاشته‌ایم، البته ما مهاجم نیستیم، ما مدافع هستیم، اما به ما زور می‌گویند و ما باید جلوی این زور بایستیم.
نوبخت با بیان اینکه با وجود همه این محدودیت‌ها سال گذشته با خوبی گذشت، اضافه کرد: ممکن است نتوانسته باشیم که هر آنچه دستگاه‌های اجرایی انتظار داشتند، برآورده کنیم، اما به هر حال سال گذشته به خوبی گذشت.

 وی ادامه داد: مهم هم همین است؛ به دنیا بگوییم، اگر هم ما را تحریم می‌کننده پشتوانه و عقبه ما انسان‌های افتخار آفرینی هستند که به ما جهت و استواری را می‌آموزند.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور تصریح کرد: اما با همه این اوصاف، تلاش می‌شود، منابع موجود به نحو شایسته و عادلانه توزیع شود تا شما ورزشکاران جانباز و معلول هم بتوانید در مسابقات آتی همچون گذشته سرافزار باشید.
وی در ادامه گفت: با حضور خود سلام و پیام آقای رییس‌جمهور را به شما ابلاغ می‌کنم و منعکس کننده خواسته‌ها و توقعاتی خواهم بود که شما از دولت تدبیر و امید انتظار دارید و امیدوارم به همان اندازه که انتظار است مطالبات شما را بازتاب ‌دهیم، شما نیز به همان اندازه در میادین ورزشی، مطالبات و خواسته‌های مردم فهیم کشورمان را تأمین کنید.
نوبخت با تأکید بر این امر که ورزش جانبازان و معلولان هم از جنبه ورزشی و هم از نظر ارزشی حائز اهمیت است، افزود: ارزشی که جانبازان و معلولان دارند متعین عنایت الهی است و به گونه‌ای است که اگر انسانی در برخی از اجزا و بدن خود مشکل دارد، اما توانایی‌های دیگر او آن نواقص را مرتفع و جبران می‌کند و بنابراین نمادی از قدرت و التفات احدیت تلقی می‌شود.
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور تصریح کرد وظیفه خود می‌دانیم که بتوانیم بسترهای مناسب را فراهم کنیم، تا عزیزان جانباز و معلول در عرصه ورزش باز هم خوش بدرخشند.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور، قبل از شرکت در جلسه از بخش‌های مختلف این فدراسیون بازدید و از تمرین برخی از ورزشکاران دیدن کرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24