Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

پیشکسوت کشتی ایران اعتقاد دارد که مسئولان ورزش کشور باید به جای برکنار کردن مدیران قبلی، از تجربه آنها استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در نشست بررسی مسائل راهبردی ارتقای جایگاه ورزش کشور که با حضور پیشکسوتان و صاحب نظران ورزشی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، منصور برزگر گفت: «من واقعا متاسفم چون ما نمی دانیم کجای ورزش هستیم. می خواهیم درباره گذشته صحبت کنیم یا آینده؟ روزی ورزشکاران ما قهرمانی جهانی می شوند و روزی دیگر در دور اول کنار می روند. علت این چیست؟ چون هیچ پایه و اساسی وجود ندارد. به نظر من ما نه ورزش قهرمانی داریم و نه ورزش همگانی.»
او با انتقاد از مسئولان ورزش کشور گفت:‌ »متاسفانه هر مسئولی که عوض می شود یک اتوبوس کارمند با خودش می آورد و افراد قبل از خودش را اخراج می کند. این خراب کردن و از پایه ساختن مداوم است که ورزش ما را خراب کرده. هر مسئول جدیدی که روی کار می آید باید از تجربه گذشتگان خود استفاده کند نه اینکه بگوید همه چیز از پایه خراب است.»
برزگر با بیان اینکه فعالیت های آکادمیک تا به حال تاثیری در ورزش کشور نداشته، گفت: «هر سال هزاران مقاله ورزشی در کشور ما نوشته می شود اما کدامیک در ورزش به مرحله اجرا می رسد؟ در کشورهایی چون آمریکا پیش از آغاز رویدادهای ورزشی مهم، دانشگاه های معتبر مسئولیت تحقیق روی رشته های مختلف را برعهده می گیرند تا به پیشرفت ورزش کشورشان کمک کنند اما آیا ما به چنین تحقیقاتی اهمیت می دهیم؟»
سرمربی سابق تیم ملی کشتی در پایان به تخلفات باشگاه های بدنسازی سراسر کشور هم اشاره کرد و گفت:‌ »متاسفانه باشگاه های بدنسازی ما آلوده شده اند و افرادی هستند که از آنها سواستفاده می کنند. این مواد بی نام و نشان که به عنوان نیروزا و مکمل به جوانان داده می شود باید به عنوان جرم شناخته شوند. عوارض بعضی از این داروها واقعا جبران ناپذیر است و دل من برای جوانان این مملکت می سوزد. اگر من جای وزارت ورزش باشم در همه باشگاه های بدنسازی را می بندم.»

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24