Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی از افزایش روابط تجاری و بازرگانی ایران و پاكستان تا پنج میلیارد دلار خبر داد.

به گزارش ایرنا؛بهروز علیشیری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشرف محمود واترا رییس كل بانك مركزی و فضال عباس ماكن معاون وزیر بازرگانی پاكستان به منظور افزایش همكاری های اقتصادی در محل سازمان سرمایه گذاری و كمكهای اقتصادی و فنی ایران دیدار و گفت و گو كرد.

این دیدار متعاقب سفر اخیر نخست وزیر و هیات بلند پایه جمهوری اسلامی پاكستان به تهران در اردیبهشت ماه سال جاری، همچنین در جریان عزیمت یك هیات اقتصادی این دولت به منظور شركت در چهل و سومین نشست سالانه اتحادیه پایاپای آسیایی به ایران صورت پذیرفت.

علیشیری در این دیدار با ابزار ناخرسندی كاهش حجم روابط بازرگانی این كشور در طی سال گذشته با ایران، گفت: یافتن راهكاری مناسب جهت افزایش روابط تجاری بیش از پیش برای ایران و پاكستان ضروری است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه به عزم جدی این وزارتخانه به عنوان متولی اجلاس های كمیسیون مشترك بر توسعه همكاری های اقتصادی ایران و پاكستان خبر داد و گفت: با توجه به اینكه قرار است نوزدهمین اجلاس كمسیون مشترك همكاری های اقتصادی دو كشور در شهریور ماه سال جاری در اسلام آباد برگزار شود می توان زمینه ارتقای همكاری ها را فراهم كرد.
وی گفت: اصلاح نظام تعرفه ای بازرگانی كالاها بین ایران و پاكستان به منظور افزایش حجم تجارت بین دو كشور ضروری است.
در ادامه این دیدار اشرف محمود واترا رییس كل بانك مركزی پاكستان همچنین ضمن استقبال و تسریع در برگزاری نوزدهمین اجلاس كمیسیون مشترك همكاری های اقتصادی دو كشور به منظور مذاكرات هیات های كارشناسی دو طرف در حوزه های مختلف تاكید كرد و گفت: مدیران ارشد دو كشور برای افزایش حجم روابط تجاری ایران و پاكستان بالغ بر 5 میلیارد دلار تاكید كرده اند.
شایان ذكر است، در پایان این دیدار مقرر گردید طرف پاكستانی نتیجه تفاهمات به عمل آمده با دستگاه ها و وزارتخانه های ذیربط ایرانی را پیگیری كرده و هماهنگی های لازم برای پیگیری جهت رفع برخی موانع موجود را از طریق برگزاری این اجلاس كمیسیون مشترك به عمل آورد. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24