Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

پول نیوز: گزارش‌ ها حکایت از آن دارند که تمایل به سرمایه ‌گذاری آنلاین در چین به شدت در حال افزایش است.

بیزنس تایمز اینترنشنال با انتشار گزارشی اعلام کرد که مردم چین به طور فزاینده‌ ای پول های اضافی خود را به شرکت‌ های سرمایه‌ گذاری آنلاین واریز می ‌کنند که با نرخ بهره ‌ای بسیار بالاتر از بانک‌ های معمولی و بدون قایل شدن حداقل میزان سپرده، به آنها اجازه دسترسی سریع به پولشان را می ‌دهد.

یکی از این محصولات مالی آنلاین «یوئه باو» نام دارد؛ صندوق سبد سهامی که گروه الکترونیکی علی بابا خدمات خود را از طریق شرکت آنلاین وابسته‌اش بنام Alipay.com ارایه می‌ کند.

این سرویس که در ماه ژوئن گذشته راه اندازی شد، نرخ بهره‌ ای تا شش درصد ارایه می ‌کند، در حالی که نرخ بهره حساب پس انداز در بانک ‌های عمده چین 3.3 درصد است.

سرویس Alipay.com به کاربران اجازه می‌ دهد تا با باز کردن یک حساب آنلاین و واریز کردن پول خود به آن، همه خریدهای اینترنتی خود را از طریق آن پرداخت کنند.

یوئه باو در زمان پر تب و تابی در بخش مالی چین پا به منصه ظهور گذاشته است، یعنی هنگامی که بانک‌ های سنتی و تنظیم کننده‌ ها و بازرسان پکن در پی تصویب قوانین مالی اینترنت سختگیرانه‌ تری هستند و یوئه باو تنها صندوقی از این نوع نیست.

پورتال ‌های سرمایه‌ گذاری آنلاین همچنین در دسترس مشتریان از شرکت عظیم جست و جوی آنلاین چین، بایدو، و تنسنت، بزرگترین شرکت اینترنتی کشور قرار دارد.

با بیش از 618 میلیون کاربر فعال اینترنتی، مصرف کنندگان بیشماری در چین به طرز بی سابقه ‌ای با استفاده از تلفن ‌های هوشمند و تبلت، معاملات اینترنتی انجام می ‌دهند.

به گزارش بیزنس تایمز اینترنشنال، سرمایه‌ گذاران یوئه باو در حال حاضر در بازارهای سهام چین غلبه دارند و این باعث شده است که برخی از کارشناسان بپرسند که آیا این صنعت نوپا نشان دهنده مدلی پایدار است.

کن دواسکین، مدیر مرکز بینش و پژوهش دلوئیت در این خصوص گفت: در حالی که خدمات مالی آنلاین در حال حاضر به سرعت در حال رشد هستند، با درنظر گرفتن نیروهای بازار و امکان بالقوه افزایش نظارتهای دولتی، دلایلی وجود دارد که این رشد دوامی نخواهد داشت.

به گزارش صدای آمریکا، وی در مصاحبه ‌ای گفت: نوعی محدودیت نظارتی، از جمله میزان ذخایر نقدی که بانکداران آنلاین باید دم دست نگه دارند، ممکن است از دامنه طیف وسیعی از خدمات بکاهد.

وی تصریح کرد: تجارت الکترونیک به عنوان پدیده‌ای رشد یابنده در چین به احتمال زیاد باقی می ‌ماند. اجاره مستغلات مغازه در شهرهای بزرگ چین بقدری بالاست که خدمات آنلاین که نیازی به جای لوکس ندارد و از درون یک انبار هم می ‌تواند راه اندازی شود.
 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24