Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور که این روزها صحبت‌ هایش در مورد مسائل مختلف برای دولت جنجال آفرین شده است، در اظهاراتی به نقد عملکرد صدا و سیما پرداخت.

علی یونسی، دستیار ویژه رئیس جمهور طی مصاحبه ای با سایت جماران به تخریب عملکرد صدا و سیما پرداخت و گفت: صدا و سیما در جایگاه رسانه اپوزیسیون نسبت به دولت عمل می کند. این در حالی است که جایگاه رسانه ملی، جایگاه یک رسانه اپوزیسیون نیست.

وی افزود: متاسفانه صدا و سیما در جایگاه رسانه اپوزیسیون نسبت به دولت عمل می کند. این در حالی است که جایگاه رسانه ملی، جایگاه یک رسانه اپوزیسیون نیست. اصولاً صدا و سیما باید حامی رئیس جمهور باشد و در عین حال نظرات مردم را در رابطه با دولت منعکس کند.

دستیار ویژه رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: دولت نسبت به رفتار صدا و سیما در قبال دولت نقدهای جدی دارد. شخص رئیس جمهور و ارکان دولت هم منتقد رفتارها و عملکرد صدا و سیما در قبال دولت هستند.

وی در ادامه گفت: علاوه بر شبکه های سراسری در استانها هم، صدا و سیما عملکرد مناسبی در قبال دولت و سفرهای استانی رئیس جمهور ندارد. در سفر رئیس جمهور به استان ایلام همراه ایشان بودم. اصولا در آن روز مهمترین خبر استان ایلام سفر رئیس جمهور و تعداد زیادی از اعضای هیات دولت به ایلام بود. ولی وقتی تلویزیون استان ایلام را می دیدم متوجه شدم که به طور عجیبی به مسائل فرعی و طنزآلود می پردازند و سفر دکتر روحانی و هیات دولت را پوشش مناسب نمی دهند طوری که انگار هیچ اتفاقی در این استان روی نداده است.

یونسی ادامه داد: خبر سفر هیات دولت به این استان علاوه بر مقیاس استانی در سطح ملی نیز خبر مهمی محسوب می شد که متاسفانه با بی تفاوتی صدا و سیمای ایلام مواجه شده بود. متاسفانه صدا و سیما به وظیفه ملی خودش در قبال دولت عمل نمی کند. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24