Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران 14 طرح بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی را سال گذشته از ركود خارج و مجددا فعال كرد.
 به گزارش ایمیدرو؛رییس هیات عامل این سازمان با اعلام خبر فوق افزود: این طرح ها بخش های مختلف فولاد، آلومینیوم، الكترود گرافیتی، آنتیموان و نیروگاهی را شامل می شوند.
مهدی كرباسیان تصریح كرد: 7 طرح استانی فولاد، سرب و روی مهدی آباد، الكترود گرافیتی اردكان، آنتیموان سفیدآبه سیستان و بلوچستان، نفلین سینیت سراب، آلومینیوم جنوب در لامرد و دو نیروگاه در مناطق جنوبی كشور از جمله این طرح ها هستند.
معاون وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینكه تعدادی از این طرح ها از اهمیت استراتژیك برخوردار هستند اظهار داشت: پروژه روی مهدی آباد یزد با توجه به اینكه در سال های آتی تامین مواد اولیه صنعت سرب و روی را بر عهده خواهد داشت نقش حیاتی برای این حوزه دارد كه خوشبختانه قرارداد تجهیز و ساخت كارخانه آن منعقد شده است.
به گفته وی فعال شدن قرارداد الكترود گرافیتی به سبب اینكه از فن آوری خاصی بهره می گیرد، جایگاه ویژه ای برای صنعت فولاد دارد. معاون وزیر صنعت معدن و تجارت ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی دو طرح نیروگاهی در جنوب كشور كه تامین برق واحد های صنایع معدنی را برعهده دارند چالش انرژی در آن مناطق برطرف خواهد شد.
كرباسیان همچنین درباره وضعیت طرح آلومینیوم جنوب به عنوان بزرگ ترین پروژه تولید آلومینیوم ایران اظهار داشت: پذیرش عاملیت از سوی یكی از بانك های داخلی یكی از دغدغه های این پروژه به شمار می آمد كه این موضوع نیز در ماه های اخیر برطرف شد.
كرباسیان فعال شدن طرح های استانی فولاد را یكی از دغدغه های این سازمان ذكر كرد و گفت: تاكنون ال سی 4 طرح باز شده و سه طرح دیگر نیز در آستانه باز شدن ال سی هستند. از سوی دیگر تاكنون 5 طرح از این تعداد به بخش خصوصی واگذار شده است.
 
 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24