Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 وزیر بهداشت کشورمان در دیدار با همتای روسی خود درباره تولید مشترک داروی ام اس و همچنین صادرات دارو از ایران به روسیه و استفاده از تجهیزات پزشکی تولید ایران در روسیه با خانم ورونیکا گفتگو کرد .

به گزارش نامه نیوز به نقل از مهر، دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت با خانم ورونیکا اسکوارتسووا وزیر بهداشت روسیه و همچنین آقای مارک دیبویل رئیس صندوق جهانی مبارزه با ایدز، مالاریا و سل دیدار کرد .
وی این گفتگو را بسیار نتیجه بخش و امیدوار کننده خواند و گفت: از نظر پیشرفت های دارویی و تجهیزات پزشکی ایران و روسیه نزدیکی علمی دارند و می توانند در بسیاری از این پژوهش ها به یکدیگر کمک کنند .
هاشمی در دیدار با رئیس صندوق جهانی مبارزه با ایدز، مالاریا و سل گفت : ایران به دلیل همسایگی با پاکستان و افغانستان سالهاست که قربانی بیماریهای مالاریا و سل بوده که از این کشورها به ایران سرایت کرده است .
وی همچنین گفت : علاوه بر این سه بیماری هر سال در ایام گرم بیماری وبا نیز از افغانستان و پاکستان به ایران سرایت می کند و منشاء این بیماریها همواره در این دو کشور قرار دارد .
هاشمی از آقای مارک بیبول خواست با توجه به تغییر مدلهای بیماریهای واگیر دار در منطقه و همچنین تغییر شیوه سرمایه گذاری این صندوق در کشورها نگاه ویژه ای به ایران داشته باشد.
در این دیدار رئیس صندوق جهانی مبارزه با ایدز ، مالاریا و سل نیز با بیان اینکه خود متخصص بیماریهای عفونی است گفت: ما همواره از پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با بیماریها در منطقه تقدیر می کنیم و من شخصاَ پیشرفت های متعددی را در ایران احساس می کنم ولازم می دانم برای کاهش مشکلات مردم این کشور بیشتر خرج کنیم .
وی همچنین به همکاری قبلی ایران و این صندوق در مبارزه با ایدز اشاره کرد و افزود : پیشرفتهای شما در زمینه کنترل ایدز نیز چشمگیر است و این موجب همکاری بیشتر ما با یکدیگر خواهد شد.
آقای دیبویل ابراز امیدواری کرد بزودی به تهران سفر کند و گفت : مدتی است که این سفر را در برنامه های کاری خود قرار داده ام . 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24