Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی گفت: یکی از سرمایه‌گذاران و مدیر واحدهای تولیدی استان در کشور تاجیکستان کارخانه مصالح ساختمانی احداث کرد. خبرگزاری فارس: ایران در تاجیکستان کارخانه مصالح ساختمانی احداث کرد

به گزارش ماین نیوز؛محمد صمدی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران حجم سرمایه گذاری در این واحد تولیدی را 6هزار دلار عنوان کرد و بیان داشت: بخش عمده‌ای از این سرمایه‌گذاری انجام شده است و طبق برنامه قرار بوده تا این واحد در آینده نزدیک راه اندازی شود.
وی با اشاره به بازار تاجیکستان برای دیوارهای پیش ساخته اضافه کرد: با راه‌اندازی این واحد تولیدی محصولات ساختمانی، برای 60نفر هم اشتغال‌زایی خواهد شد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی همچنین از سرمایه‌گذاری تاجیکستان برای احداث واحد گچبری پیش ساخته با فناوری نوین در استان خبر داد.
به گفته صمدی اکنون امکان سنجی و برسی اجرای این طرح از سوی سرمایه گذار و نماینده تجاری این کشور در استان در حال انجام است.
وی با اشاره به نیاز ساختمانی استان به گچبری پیش ساخته اظهار امیدواری کرد تا با احداث این واحد، علاوه بر رفع نیاز استان و سایر استان‌های هم جوار شاهد اشتغال زایی قابل توجه در این واحد باشیم.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی احداث واحدهای تولیدی و صنعتی و افزایش صادرات و واردات و تفاهم نامه‌های را موجب تقویت مناسبات تجاری فیمابین عنوان کرد.
وی گفت: احداث این واحدهای تولیدی در تاجیکستان و خراسان شمالی در پی سفر هیئت‌های تجاری تاجیکستان و خراسان شمالی در سنوات گذشته به اجرا در می‌آید.
راه‌اندازی بازارچه مرزی در مرز بین‌المللی ترکمنستان و خراسان شمالی
صمدی همچنین از راه‌اندازی بازارچه مرزی در مرز بین‌المللی ترکمنستان و خراسان شمالی در پرسه سو خبر داد و اظهار کرد: طی مذاکراتی که با معاون بازرگانی ترکمنستان داشتیم مقرر شد تا بازارچه مرزی پرسه سو در ماه‌های آینده ایجاد شود.
وی ایجاد این بازارچه مرزی را از مطالبات مردم این استان به ویژه مرزنشینان دانست و گفت: ایجاد این بازارچه مورد علاقه طرفین ترکمنستانی و جمهوری اسلامی نیز است.
خراسان شمالی 301 کیلومتر مرز بین‌المللی با ترکمنستان دارد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24