Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور نسبت به سوء استفاده سودجویان و کلاهبرداران در بازسازی خودروهای واژگون شده و تصادفی و فروش آنها به جای خودروهای سالم هشدار داد.

به گزارش مهر؛سرهنگ سعید روحی اظهار داشت: متاسفانه اخیرا تعداد زیادی از خریداران و متقاضیان شماره گذاری خودرو حین تعویض پلاک متوجه سوء استفاده فروشندگان خودرو شده اند. این افراد عمدتا خودروهایی را خریداری کرده اند که مدل بالا محسوب می شوند و از لحاظ ظاهری تمامی مشخصات خودروهای صفر یا در حد صفر را دارند و صرفا بخاطر ظاهر بی عیب و نقص آن، خریدار به دلیل از دست ندادن خودرویی بی عیب  از نشان دادن خودرو به کارشناس خودداری می کند.
وی در ادامه حضور اشخاص سوم را در اینگونه معاملات دسیسه ای از سوی فروشنده اعلام کرد و گفت: در اینگونه معاملات فروشنده با دادن شماره همراه اعتباری در آگهی های روزنامه ها و قرارهای خیابانی با خریدار، خودرو را به رویت او می رساند. تعدادی از همدستان فروشنده نیز به عنوان خریدار وارد معامله می شوند و با بازار گرمی و معرفی خود به عنوان کارشناس، صافکار یا مکانیک و تعریف و تمجید از خودرو و قیمت پایین آن، با دادن وعده پرداخت مبلغ بیش از درخواست فروشنده سعی در گمراه کردن و وسوسه خریدار می کنند.
به گفته رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور از آنجایی که خریدار هم بازارگرمی این افراد را می بیند و این معامله را برد تلقی می کند، بدون اینکه خودرو را به رویت کارشناس برساند آن را خریداری کرده و متاسفانه بعد از خرید و عمدتا در مراکز شماره گذاری متوجه اشتباه خود می شوند.
روحی افزود: فروشندگان خودروهای مذکور را با قیمتی اندک کمتر از مدل مشابه بدون تصادف آن آگهی می کنند و همین مسئله بسیاری از خریداران را وسوسه می کند، در حالی که خودروهای واژگون شده حدودا یک چهارم قیمت خود را از دست می دهند. افراد سودجو به بهانه هایی مثل سفر و احتیاج مالی حتی از نوشتن قولنامه نیز خودداری می کنند و مدعی هستند به دلیل نیاز فوری و شدید مالی خودروی خود را زیر قیمت بازار می فروشند که همین مساله باعث وسوسه بسیاری از خریداران می شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24