Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 سازمان سنجش در واکنش به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی شرکت‌های غیرمجاز در رابطه با فروش سؤالات جعلی کنکور بر برخورد با اینگونه شرکت‌ها تاکید کرد.
به گزارش فارس؛در روزهای اخیر پیامک‌هایی از یک شماره ناشناس برای برخی مشترکان تلفن همراه ارسال شده است با این مضمون که سوالات کنکور به فروش می‌رسد.
این مسئله سبب ایجاد شبهه و نگرانی در بین داوطلبان کنکور شده است و ما نیز در تماس با شماره‌ای که در پیامک اعلام شده بود با رفتار عجیب مسئولان این شرکت مواجه شدیم.
مسئولان این شرکت پس از اولین تماس اعلام کردند که سؤالات کنکور را دارند و تا نیم ساعت دیگر با شماره‌ای که تماس گرفتیم تماس می‌گیرند اما حتی پس از 48 ساعت خبری از تماس آنها نشد و از آن پس هم دیگر به تماس‌ها پاسخ نمی‌دهند.
پس از تماس با این شرکت و عدم پاسخگویی مسئولان آن در تماس با مسئولان سازمان سنجش تاکید این سازمان بر برخورد با تبلیغات فروش سوالات جعلی مطرح شد.
حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: در جعلی بودن اینگونه پیامک‌های هیچ شکی نیست و سازمان سنجش نیز حتما با اینگونه شرکت‌ها برخورد می‌کند.
وی افزود: سوالات کنکور به هیچ عنوان مشخص نمی‌شود و داوطلبان مطمئن باشند تا روز آزمون کسی از این سوالات مطلع نیست.
همچنین بهروز کاوه‌ئی رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌المللی سازمان سنجش نیز گفت: رئیس سازمان سنجش به شدت بر برخورد با اینگونه شرکت‌ها مصر است و با شرکت مذکور نیز برخورد شده است به طوریکه این شرکت عذرخواهی خود را بیان  کرده و اعلام کردند که منظور از سوالات کنکور سوالات احتمالی بوده است.
وی افزود: سوالات کنکور از نظر امنیتی بسیار مورد نظارت قرار می‌گیرد و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24