Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه اسلامی جامعه بدون تبعیض است و وقتی می بینیم اختلاس های بزرگ در جامعه اتفاق می افتد، تبعیض در کار است.

به گزارش انتخاب، علی مطهری شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای یاک 40، گفت: درباره تعریف شهدات باید گفت مرگ آگاهانه در راه هدف های عالی اسلامی و الهی است؛ قبل از انقلاب برخی گروه های مارکسیستی مانند مجاهدین کشته شدگان خود را شهید می دانستند شهید مطهری به آن ها اعتراض می کرد و می گفت ما اینها را شهید نمی دانیم.

وی در ادامه سخنانش با بیان این که، کسی که اعتقادی به خدا نداشته باشد، هر چند در راه عدالت کشته شده باشد شهید نیست، افزود: مرگی که در راه اهداف الهی باشد اما آگاهانه نباشد هم شهادت نیست.

وی بیان کرد: قرآن درباره به حق پیوستگی شهید می فرماید، " این ها را مرده نپندارید زیرا اینها نزد خدا هستند و روزی می خورند" که این آیه را نشانه ای از عالم برزخ هم می دانند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در اسلام وقتی مقام کاری را بالا می پندارند می گویند مقام آن مثل شهید است و هیچ کس حقی به اندازه شهدا بر بشریت ندارد و همه گروه های اجتماعی مدیون شهدا هستند.

وی ضمن بیان این که شهدا محیط را برای خدمت افراد به جامعه آماده می کنند، ادامه داد: شهید مطهری می فرمایند شهید مثل شمع است که خدمتش از نوع سوختن، فانی شدن و پرتو  افکدن است تا دیگران در این پرتو که به قمیت نیستی آن فراهم شده بنشینند و آسایش یابند و کار خود را انجام دهند.
 
نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: جامعه اسلامی جامعه بدون تبعیض است نه جامعه بدون تفاوت و تفاوتی که ناشی از اختلاف استعداد ها و اختلاف تلاش و کوشش ها باشد از نظر اسلام به رسمیت شناخته شده است زیرا جامعه مانند مسابقه است و باید تلاش کرد وکسی که تلاش بیشتری کرده جلو می افتد.

وی بیان کرد: اگر می بینیم اختلاس های بزرگ اتفاق می افتد این تبعیض در کار است، مگر می شود 3000 میلیارد تومان اختلاس شود و پولی جابجا شود و این بدون هماهنگی با دولت امکان پذیر نیست، حتما رانتی در کار بوده زیرا بانک وقتی می خواهد وامی به افراد بدهد پدر افراد را در می آورد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24