Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

قریب به 100 مشارکت کننده داخلی و خارجی در هشتمین نمایشگاه بین المللی فلزات گرانبها، طلا و جواهرات، ساعت، سنگهای قیمتی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته اصفهان حضور خواهند داشت تا آخرین دستاوردها و فناوری‌های حوزه ماشین آلات و همچنین آخرین محصولات حوزه مصنوعات، جواهرات و سنگ‌های قیمتی را به نمایش بگذارند.
به گزارش ماین نیوز،این نمایشگاه ساعت 15 روز چهارشنبه -24 اردیبهشت ماه- با حضور تعداد قابل توجهی از مقامات استانی و کشوری افتتاح می‌شود و تا 27 اردیبهشت ماه طی ساعات بازدید 16 الی 22 در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان دایر خواهد بود.
استاندار و شهردار اصفهان از مهمانان ویژه این مراسم هستند. همچنین فرمانده انتظامی استان و مدیران دستگاه‌ها و نهادهایی چون خانه صنعت و معدن، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، شرکت شهرک‌های صنعتی، اداره کل استاندارد و مدیران امنیتی و اقتصادی استانداری اصفهان از دیگر مدعوینی هستند که در این مراسم حضور خواهند داشت.
طبق آخرین اطلاعات علاوه بر حضور رییس و اعضای اتحادیه کشوری طلا و جواهر و رؤسای اتحادیه استان‌های تهران و اصفهان، حدود 30 نفر از رؤسا و معاونان اتحادیه‌های طلا و جواهر از استان‌های مختلف در مراسم افتتاحیه حضور خواهند داشت و طی چند روز برگزاری نمایشگاه، مهمان اصفهان خواهند بود.
همچنین مطابق برنامه اعلام شده از سوی مشارکت کنندگان، چندین رونمایی در فضای نمایشگاه صورت خواهد گرفت که از آن جمله می‌توان به رونمایی از بزرگترین فیروزه تراشیده شده ایران اشاره کرد. این اقدام توسط گالری هومن که یکی از برندهای برجسته این حوزه است انجام خواهد شد. گالری هومن سالن شیخ بهایی نمایشگاه را به خود اختصاص داده است.
امسال در بخش مصنوعات و جواهرات، شرکت‌های جدیدی به مجموعه نمایشگاه اضافه شده‌اند. در سالن میرداماد شرکتهای مطرحی در زمینه مصنوعات و جواهرات حضور خواهند داشت و در سالن نقش جهان، مشابه سال‌های گذشته شرکت‌های حوزه ماشین آلات مستقر هستند.
در حاشیه نمایشگاه امسال همایش های مفید و تخصصی متعددی نیز برگزار می شود که عناوینی چون راه‌های موفقیت در تجارت الکترونیک و چگونگی کسب و کار مدرن، روش‌های نوین ریخته گری در صنعت طلا، نقره و بدلیجات، همایش مقررات و نحوه نظارت برمصنوعات و فلزات گرانبها، چگونگی بازرسی و نمونه برداری و تشخیص کالای قاچاق توسط اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان و همایش گوهرشناسی و سنگ‌های قیمتی را شامل می‌شود.
علاوه بر حضور مشارکت کنندگان استان های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، مازندران و کردستان، مشارکت کنندگانی نیز از کشورهای ترکیه و ایتالیا به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور دارند و همچنین نمایندگان کشورهای اتریش، سوییس، فرانسه، آلمان، ژاپن و آمریکا نیز در این دوره مشارکت کرده‌اند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24