Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

رییس فدراسیون فوتبال سخت‌ گیری در مورد لباس ملی ‌پوشان را به دلیل صرفه‌ جویی ندانست و گفت: این از مسائل انضباطی تیم ملی است و بازیکنان باید یاد بگیرند از وسایل و لوازم خود به خوبی نگهداری کنند.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اظهارات خود درباره پیراهن ملی ‌پوشان فوتبال گفت: بازیکنان تیم ملی باید یاد بگیرند که نباید پیراهن ‌های خود را دور بیندازند و باید از آنها به خوبی استفاده کنند. برای بازیکنان تعیین کردیم که این لباس‌ ها برای 20 روز باید استفاده شوند و پس از آن به هر کسی از جمله مسی می‌ خواهید آن را بدهید.

وی افزود: باز در اردوی بعدی نیز برنامه به همین شکل خواهد بود. قصد ما صرفه‌ جویی نیست چون پولی بابت این گیر ما نمی ‌آید اما ورزشکاران باید یاد بگیرند در نگهداری لوازم و وسایل خود کوشا باشند. ما چندین برابر مبلغ این لباس‌ ها را برای خرید پرچم، پیراهن و... جهت ارسال به جام جهانی و تشویق ملی ‌پوشان‌ مان در نظر گرفته‌ ایم اما این موضوعات جزو انضباط تیمی محسوب می‌ شود که باید رعایت شود.

رییس فدراسیون فوتبال درباره اختلاف میان کارلوس کی ‌روش و کمپانی آل اشپورت نیز گفت: ما یک جلسه یک ساعت و نیمه در این باره داشتیم و مدیران آل اشپورت اعلام کردند آماده حل این موضوع هستند. ان ‌شاء الله طی همین روزها جلسه‌ ای با حضور کی ‌روش و مسئولان آل اشپورت برگزار خواهیم کرد تا این قضیه حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که از سوی برخی از بازیکنان اعلام شد کیفیت پیراهن ‌های تیم ذوب آهن که توسط آل اشپورت تهیه می ‌شود، بسیار بهتر از پیراهن ‌های تیم ملی است، گفت: من در جریان کیفیت لباس ذوب آهن نیستم اما لباس‌ های تمرین و مسابقه‌ های تیم ملی را آل اشپورت از آلمان تهیه کرده و کیفیت خوبی دارد.
 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24